Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #1 Skrevet 1. september 2013 Med flere barn med sko til forskjellig vær + voksensko blir det fort skokaos. Gangen er bitteliten også. Håper på tips og inspirasjon Anonymous poster hash: 1fb03...a19
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #2 Skrevet 1. september 2013 Vi har en bitteliten gang med fullt kaos, så skal du ha inspirasjon så tror jeg ikke du skal se hvordan det er her Anonymous poster hash: 64520...0fe
frk Nilsen Skrevet 1. september 2013 #3 Skrevet 1. september 2013 Med mindre du vil se det komplette kaos så er det nok ikke noen god idè
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #4 Skrevet 1. september 2013 Hmm, her har vi en skohylle beregnet på 8 par sko proppet med sikkert 16 par Anonymous poster hash: ec92e...fd4
HunMedDeBlå Skrevet 1. september 2013 #5 Skrevet 1. september 2013 Kjøp deg sånne skoskap og stapp alt oppi der. Det har jeg gjort ;-) ser så ryddig ut atte :-)
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #6 Skrevet 1. september 2013 Et eget garderoberom innenfor gangen er genialt, det har vi innredet. Blir på en måte en walk in garderobe for sko og yttertøy. Har satt opp to meter skoskap til hvert fam medlem. Itillegg har vi satt opp seks meter med hengeskap med kurvsystem under. Har i tillegg et par kommoder til regntøy, slalom briller, etc. Veldig praktisk:) har brukt pax serien fra IKEA, den er det mange muligheter for å tilpasse samtidig som den er solid og veldig billig i forhold til mye annet. Anonymous poster hash: 191c5...627
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. september 2013 #7 Skrevet 1. september 2013 Akkurat putta inn en 80cm Billyhylle som rommer akkurat de skoene vi bruker da er toppen tatt i bruk også
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 1. september 2013 #8 Skrevet 1. september 2013 Jeg elsker vårt skoskap og etterhvert blir det muligens ett til...
Iiiiik Skrevet 1. september 2013 #9 Skrevet 1. september 2013 Jeg har kjøpt sånne byggesett, hadde de på Smart Club før. Kjøpte mange som er satt sammen, så det er god plass til maaaange sko. Dekker en hel vegg i en gang som fører inn til bodene.
Prinsesse Gidderikke! Skrevet 1. september 2013 #10 Skrevet 1. september 2013 Akkurat putta inn en 80cm Billyhylle som rommer akkurat de skoene vi bruker da er toppen tatt i bruk også Det lurtejeg på å kjøpe også. Men har du dører på din? Eller blir skoene for store til at dørene kan lukkes? Hyllen er vel ikke så veldig dyp.
Tired mama Skrevet 1. september 2013 #11 Skrevet 1. september 2013 Så flinke dere over her er.... Her er vår skooppbevaring. Og ja, vi har planer om å kjøpe noen fancy skoskap etter hvert altså. Alt blir bare stappet inn i denne greia. Resten av støvlene og skoene ligger slengt inni garderobeskapet i gangen. Vi bor fem personer her, så det flyter som regel i gangen.
Iiiiik Skrevet 1. september 2013 #12 Skrevet 1. september 2013 Er ikke mine sko det på bildet, Tired mama. Fant bare et bilde av et likt hyllesystem som det jeg har selv. Mitt er sikkert 4-5 ganger så stort. Fem her i huset også og maaaange sko. Har et nokså likt stativ som deg som skal være til de skoene som er i daglig bruk. Tre ganger i uka bugner det av sko, jeg rydder dem vekk, de hopper frem igjen like gort.
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. september 2013 #13 Skrevet 1. september 2013 Akkurat putta inn en 80cm Billyhylle som rommer akkurat de skoene vi bruker da er toppen tatt i bruk også Det lurtejeg på å kjøpe også. Men har du dører på din? Eller blir skoene for store til at dørene kan lukkes?Hyllen er vel ikke så veldig dyp. Nei det har jeg ikke. Men jeg har forheng foran hylle og jakker, så det syns ikke
Tired mama Skrevet 1. september 2013 #14 Skrevet 1. september 2013 Er ikke mine sko det på bildet, Tired mama. Fant bare et bilde av et likt hyllesystem som det jeg har selv. Mitt er sikkert 4-5 ganger så stort. Fem her i huset også og maaaange sko. Har et nokså likt stativ som deg som skal være til de skoene som er i daglig bruk. Tre ganger i uka bugner det av sko, jeg rydder dem vekk, de hopper frem igjen like gort. Hehe. Så veldig fancy ut i hvert fall. Vi har samme problem som HI. Liten gang. Får se om vi ikke finner på noe smart. Følger spent med på denne tråden. :-)
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #15 Skrevet 1. september 2013 Vanlig Pax garderobeskap fra Ikea, bare grunt, er 37 cm dypt, to speildører, med vanlige hyller i, fra gulv til tak. I tillegg har vi en sånn vanlig liten skohylle i to etasjer på gulvet under knagger/hattehylle, til de skoene som brukes til daglig. Og en maken skohylle i kottet i vindfanget, til støvler og vintersko og slikt.Slikealtså: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/30152638/ Anonymous poster hash: 9bbe9...406
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 1. september 2013 #16 Skrevet 1. september 2013 (endret) Det hyllesystemet så kjempelurt ut, men etter min erfaring blir ikke skoene stilt opp så ryddig, ikke har vi så fancye sko at vi viser de frem.. Så, liker å kunne lukke inn rotet.. Derfor skoskap her, ikke hyller. Hadde det før... Endret 1. september 2013 av Myrsnipa1♂&snart2♀
Nettie+jentungen Skrevet 1. september 2013 #17 Skrevet 1. september 2013 (endret) Vi har Hemnes skoskap fra IKEA, det er fylt til randen... Ikke så lenge siden vi kjøpte det, så av gammel vane slenger vi bare fra oss skoene så fort vi trår over terskelen. Forskjellen på meg og samboeren er at jeg sparker de av meg INNTIL veggen, mens han setter de forp*lte skoa foran døra! Er et helvete å åpne døra fra utsiden når de står der... Knurr... Håper vi snart husker å sette skoene tilbake i skoskapet...... Endret 1. september 2013 av Nettie+jentungen
Gjest meg&mini Skrevet 1. september 2013 #18 Skrevet 1. september 2013 Jysk har skohylle som du kan sette oppå hverandre. Koster 100 kr for en. Vi har to eller tre stk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå