Gå til innhold

etter en lang pause i fra spåing, er jeg nå tilbake :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Jeg får ikke sendt deg pm..

Kan du se om jeg blir gravid snart eller om jeg allerede er det? Det var styrete sist gang jeg ble gravid med kroppen min..

Jeg er helt surrete av dette teste styret..😜

F.140889😊

Hei! :)

Prøvde å sende deg en pm jeg også, men fikk det ikke til... Håper på svar her istedet! <3

Jeg og min mann prøver nr 2, men jeg blir så usikker når syklusen er ustabil, mensen forsinket med flere gravidtegn i forkant mm... Har pga dette kjøpt eggløsningstester, noe jeg aldri har brukt før. Også disse er negative, til tross for at jeg skal ha el rundt disse dagene.

Mitt håp er å bli sett av noen som kan. Ser du noe på meg? Ønsker egentlig å vite alt du evt. skulle se.

Håper du får tid, og får meg opp. Jeg vil bli uendelig takknemlig om du gjør hvertfall! <3

Mvh Leia81

Født 24.02.81

Dytter litt på denne, jeg. Vi er prøvere enda, og jeg begynner å bli usikker på om jeg i det heletatt har EL...? Håper du kan se på meg. Har jo så lyst på en liten bror eller søster! <3

Tusen takk på forhånd! :*

Mvh Leia81

Da begynner dagen for tr å nærme seg... HERREGUD, som jeg IKKE håper den kommer!

Hei. Får ikke sendt pm jeg eller :s Hadde satt utrolig stor pris på om du kunne ha spådd meg;) har egentlig en del sp. Men lurer mest på om jeg er gravid?:) eventuelt når Blir jeg gravid? Gutt/jente? Kanskje litt om generell fremtid?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...