Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #1 Skrevet 1. september 2013 Er det noen som har opplevd å få mensen selv om man er gravid? Jeg og samboer driver å prøver på å få nr. 2. Jeg tok 5 tester før mensen, alle var negative, og mensen kom til vanlig tid og var som en helt vanlig mens. MEN jeg har veldig ømme pupper, og nå har kvalmen og avsky mot diverse lukter kommet også! Det er akkurat som sist gang, men jeg kan da umulig være gravid??? Anonymous poster hash: d235a...d00 Anonymous poster hash: 770a2...738
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #2 Skrevet 1. september 2013 Lurer på det samme!! er nå 3 dager forsinket med mens denne mnd. Anonymous poster hash: b2026...b05
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #3 Skrevet 1. september 2013 En kan få gravidsymptomer rundt da man får mensen, da det er hormoner man får mensen av.Jeg fikk fryktelig ømme pupper hver gang jeg skulle ha mensen etter jeg fikk førstemann. Anonymous poster hash: a962e...422
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #4 Skrevet 1. september 2013 Jeg har også hatt et snev av graviditetssympromer rundt mensen siden jeg fikk førstemann, men ikke som dette, jeg er sengliggende pga kvalmen, men det er ikke som spysyke, men akkurat som da jeg var gravid sist.. Jeg tror vel egentlig ikke at jeg kan være gravid, men kanskje jeg egentlig var det, men hadde en spontanabort da mensen kom og får derfor litt symptomer? Barw lurer på om noen har opplevd noe lignende? Hi Anonymous poster hash: 770a2...738
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #5 Skrevet 1. september 2013 Nobody? Anonymous poster hash: 770a2...738
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #6 Skrevet 1. september 2013 Nobody? Anonymous poster hash: 770a2...738
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #7 Skrevet 1. september 2013 Det beste er sikkert å ta en test? Anonymous poster hash: cb3a3...595
Poetika med K Skrevet 1. september 2013 #8 Skrevet 1. september 2013 Kjære vene.... 5 negative tester og mens til vanlig tid er vel egentlig svar nok på spørsmålet ditt? Ømme bryster ved mens er vel heller ikke uvanlig.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #9 Skrevet 1. september 2013 Kjære vene.... 5 negative tester og mens til vanlig tid er vel egentlig svar nok på spørsmålet ditt? Ømme bryster ved mens er vel heller ikke uvanlig. Nå er det ikke de ømme puppene som fikk tankene til å svirre, men den svært gjenkjennelige kvalmen. Jeg reagerer på lukter, det har jeg aldri gjort hverken før eller etter min forrige graviditet. Jeg vet det er helt idioti å tro noe så dumt etter fem negative tester og mens, men jeg ble bare litt satt ut av denne kvalmen, så ville bare se om noen hadde opplevd noe lignende. Anonymous poster hash: 770a2...738
ms.Pond Skrevet 1. september 2013 #10 Skrevet 1. september 2013 Jeg har ønsket lenge å bli gravid,og har flere ganger lurt meg selv rundt menstiden, ved at jeg blir kvalm, oppblåst, ømme pupper, økt luktesans og får dilla på ting jeg fikk forrige gang jeg var gravid. Men det har vist seg å være kun mentalt. Er du usikker, så gå til legen og ta en test.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #11 Skrevet 1. september 2013 Ta en test til da? Mange som har menslignende blødning når de er gravid, jeg hadde det første graviditet.. Og jeg har hørt om tilfeller der graviditetstesten blir positiv senere i svangerskapet enn vanlig. Ikke hørt om noen som har opplevd begge deler da desverre.. Krysser nå fingrene for deg allikevel jeg Anonymous poster hash: ad1ca...8a0
beibilykke Skrevet 1. september 2013 #12 Skrevet 1. september 2013 Er nok deg selv som spiller deg et puss fordi du så inderlig vil bli gravid. Jeg hadde det sånn og. Reagerte på lukter på jobb.kvalm osv. Jeg tenkte som deg at mensen kanskje bare var blødninger selv om jeg var gravid og tok test på test.. . Du er nok ikke gravid og hadde dette vært en abort ville du fått positiv test!! Så ro deg ned, slapp av.ikke stress med å bli gravid.den måneden jeg bestemte meg for at det uansett ikke klaffet og jeg tok livet med ro. Jaggu satt den ikke 3 pp for vår del Lykle til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå