Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #1 Skrevet 1. september 2013 Noen som har en god gammel opskrift? Lagde en på skolekjøkkenet for ca 25 år siden , men har mistet oppskriften Anonymous poster hash: fbaa0...042
Gjest Anybody Skrevet 1. september 2013 #2 Skrevet 1. september 2013 Fres løk i olje, ha i risen. Så hvitvin. La fordampe. Ha så import g litt vann (5dl vann blandet ut med buljong) Tar ca 20 min. A av platen og ha i parmesan. Dette er standard oppskrift. Ha i det du vil på slutten; sopp, asparges, spekeskinke...
frk Nilsen Skrevet 1. september 2013 #3 Skrevet 1. september 2013 Fres løk i olje, ha i risen. Så hvitvin. La fordampe. Ha så import g litt vann (5dl vann blandet ut med buljong) Tar ca 20 min. A av platen og ha i parmesan. Dette er standard oppskrift. Ha i det du vil på slutten; sopp, asparges, spekeskinke... ...og en god klatt smør eller fløte sammen med parmesanen
Gjest Anybody Skrevet 3. september 2013 #4 Skrevet 3. september 2013 Ja det liker ikke jeg da, syntes ikke det gjør seg i akkurat risitto som er en rett med olje. Syntes den mister mye av smaken med smør eller fløte. Men hver sin smak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå