Gå til innhold

3 trimester = 28 + 1 jenter!

Anbefalte innlegg

Gjest Elliesmamma
Skrevet

Kom deg tilbake til ditt eget forum da FCN86??? . Er jo nettopp slik du oppfører deg. Lavmål. En leser det en vil lese , spør om det man vil spørre om. Nettopp derfor man har forum for å HJELPE folk som lurer på forskjellige ting. Huff.. Ikke rart det er krig i verden..

jessunavn for et innlegg, hørte ikke hjemme noen plass. Du har tydligvis ikke lest tråden. Hormonell til di grader. Huff :)

Herregud, FCN86! Jeg blir flau på dine vegne her jeg sitter! Er du sjefen på 3. trimester, eller? Er det du som sitter og bestemmer hvem som skal få skrive der og hvem som må holde seg unna? 

Dette er bare patetisk og flaut, skulle ikke tro du var gammel nok til å bli gravid, engang! Du har en sånn "ærta bærta, du er ikke i 3. trimester men det er jeg" -greie som ikke passer seg!

FLAUT!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med Elliesmamma, dette er flaut FCN86.

Satser på at det er hormonene dine som gjør deg "litt" amper, svangerskap kan sette noen og enhver ut av normalt gjenge.

( selv om det finnes grenser )

Skrevet

Kan ikke helt se hva som er problemet med at det er laget en tråd for desembermagene på 3.trimester. Det er alltid noen som hopper litt før over enn hva de kanskje burde. Både over hit til 2 og 3. Har man et problem med en slik tråd så kan man vel bare la vær å lese i den aktuelle tråden.

Skrevet

Ja, det er vel det de fleste av oss mener . Og de stakkarne med termin i desember som alt er i 3. Trimester må føle seg hjertlig velkommen....

Skrevet

Ja, det er vel det de fleste av oss mener . Og de stakkarne med termin i desember som alt er i 3. Trimester må føle seg hjertlig velkommen....

Ja, det er koselig inne på 3. trimester. (Ironi.) Vurderer bare å bli her. Særlig når "vår egen" desembertråd blir spammet ned av anonyme som mener at vi kan holde oss unna...

Skrevet

Er dere Stein dumme?? Les hva hun skrev før dere poster ut en hel masse ræl!! Synes ikke innlegget var stygt eller frekt på noen måter, di som burde være flaue er noen helt andre enn FCN. Hun forklarte veldig fint at hun kun skrev pga at det så ofte kommer opp spm om dette! Rett å slett ufordragelige mennesker enkelte her.

Anonymous poster hash: 1b090...2df

Gjest Elliesmamma
Skrevet

Er dere Stein dumme?? Les hva hun skrev før dere poster ut en hel masse ræl!! Synes ikke innlegget var stygt eller frekt på noen måter, di som burde være flaue er noen helt andre enn FCN. Hun forklarte veldig fint at hun kun skrev pga at det så ofte kommer opp spm om dette! Rett å slett ufordragelige mennesker enkelte her.

Jeg lurer heller på om DU er stein dum!? Har du sett hva denne personen har skrevet i desember-tråden på 3. trimester?

Nei? Tenkte meg det! Det er jo så barnslig at det er sprøtt! Jeg kan nesten ikke tro det er sant! Og hva gjør det mennesket i desember-tråden egentlig, da hun har termin i november? Det blir vel akkurat det samme, og om jeg skal synke ned på hennes nivå: "Hun har ikke noe der å gjøre, så pell deg vekk! Du hører ikke til her, så ærta bærta sukkerærta!"

Skrevet

Er dere Stein dumme?? Les hva hun skrev før dere poster ut en hel masse ræl!! Synes ikke innlegget var stygt eller frekt på noen måter, di som burde være flaue er noen helt andre enn FCN. Hun forklarte veldig fint at hun kun skrev pga at det så ofte kommer opp spm om dette! Rett å slett ufordragelige mennesker enkelte her.Anonymous poster hash: 1b090...2df

Jeg lurer heller på om DU er stein dum!? Har du sett hva denne personen har skrevet i desember-tråden på 3. trimester?

Nei? Tenkte meg det! Det er jo så barnslig at det er sprøtt! Jeg kan nesten ikke tro det er sant! Og hva gjør det mennesket i desember-tråden egentlig, da hun har termin i november? Det blir vel akkurat det samme, og om jeg skal synke ned på hennes nivå: "Hun har ikke noe der å gjøre, så pell deg vekk! Du hører ikke til her, så ærta bærta sukkerærta!"

Plutselig blir hun forsvart anonymt ;)

Vi får bare prøve å ignorere henne videre, det hjelper oss ikke å ha det hyggelig om vi synker ned på hennes nivå. Vi har jo klart å ha en hyggelig tone her inne :)

Noen ganger er det litt snodig å tenke på at det finnes foreldre bak nickene, men noen lar vel hverdagens frustrasjoner få spillerom når man er relativt anonym på nett uten at det gjenspeiler hvordan man er i virkeligheten ;)

Håper jeg.......

Skrevet

Er dere Stein dumme?? Les hva hun skrev før dere poster ut en hel masse ræl!! Synes ikke innlegget var stygt eller frekt på noen måter, di som burde være flaue er noen helt andre enn FCN. Hun forklarte veldig fint at hun kun skrev pga at det så ofte kommer opp spm om dette! Rett å slett ufordragelige mennesker enkelte her.Anonymous poster hash: 1b090...2df

hva vet du om hva jeg har lest å ikke lest?? Og forresten så er det ikke en desember tråd, vedkommede gikk og spurte om akkurat dette! Hun var i uke 27 og lurte på om det var da man hoppet over! At det er mulig!! Ta hormonpillene dine og ro deg ned, du kan jo ikke være helt frisk som skriver slikt og holder på å terrorisere pga at noen skrev et lite innlegg!

Skrevet

Du anonmye...... du har samme ikke helt vanlig skrivefeil som FCN86 ;) litt sånn gjennomført i flere innlegg ;) med en slik ufin forsvarstale så er det lurt å korekturlese innlegget litt, bare ett lite tips for å fremstå som litt mer troverdig

Eller å unngå at andre trekker de gale slutninger i samme tråd da ;)

Gjest Elliesmamma
Skrevet (endret)

hva vet du om hva jeg har lest å ikke lest?? Og forresten så er det ikke en desember tråd, vedkommede gikk og spurte om akkurat dette! Hun var i uke 27 og lurte på om det var da man hoppet over! At det er mulig!! Ta hormonpillene dine og ro deg ned, du kan jo ikke være helt frisk som skriver slikt og holder på å terrorisere pga at noen skrev et lite innlegg!

Her er tråden, ditt naut!

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144077222-desember-advent-og-julebarna-3/

Den tråden heter da vitterlig DESEMBER, advent og julebarna! Det er i den tråden hun (du?) starter/fortsetter, eller gudene vet hva hun/du holder på med.  :D

I den tråden ber hun/du alle som skal ha barn i desember om å IKKE skrive på 3. trimester fordi det blir for mye for henne/deg.  ;)

Er hun/du sjefen i 3. trimester eller er hun ikke det?

Endret av Elliesmamma
Skrevet

Jeg bruker iPad så kan desverre ikke sitere fra innleggene. Hadde jeg kunnet det vet jeg ikke om j ville gjort det uansett da opplegget her blir for dumt. Jeg har ikke skrevet noe utidig og kommer ikke til å reflektere dere å begynne med det nå. Dere kan fortsette å skrive og styre, eneste jeg ville få frem skrev jeg i første skrivet, så ser ikke hensikten med å bruke tiden min på å sitte å diskutere med noen som feeder av å krangle. Ang det som er inne på 3 tri, så var ikke jeg den som drev tråden, jeg skrev noen få ting der inne, og klarer du å mene at det jeg skrev var helt forferdelig, burde du heller se på hva du selv skriver. Nå er jeg ferdig med denne tråden, så får du bruke tiden din som du vil. Hilsen fra Emma :)

Skrevet

Jeg bruker iPad så kan desverre ikke sitere fra innleggene. Hadde jeg kunnet det vet jeg ikke om j ville gjort det uansett da opplegget her blir for dumt. Jeg har ikke skrevet noe utidig og kommer ikke til å reflektere dere å begynne med det nå. Dere kan fortsette å skrive og styre, eneste jeg ville få frem skrev jeg i første skrivet, så ser ikke hensikten med å bruke tiden min på å sitte å diskutere med noen som feeder av å krangle. Ang det som er inne på 3 tri, så var ikke jeg den som drev tråden, jeg skrev noen få ting der inne, og klarer du å mene at det jeg skrev var helt forferdelig, burde du heller se på hva du selv skriver. Nå er jeg ferdig med denne tråden, så får du bruke tiden din som du vil. Hilsen fra Emma :)

Haha, fikk pipa en annen lyd nå :-)

Og snakk om å "feede" av å krangle!

Du hopper inn i både 2. Trimester OG desember-tråden for å kommandere folk! Konsentrer deg heller om at du snart blir mor, istede for å oppføre deg som en bedriten barnehageunge som absolutt skal bestemme over andre!

Anonymous poster hash: 90ff5...96f

Skrevet

Du klarte det i sted på 3. Trimester ;) ellers er dette fra iPad og går strålende.

Men flott at du kutter ut.

Det opprinnelige innlegget var det ikke så mye galt i, det er sant, men det var heller svarene du kom med både i denne tråden i etterkant og den på 3.trimester, samt anonymsvarene som ble litt suspekte

Anonymous poster hash: fc9aa...834

Skrevet

Fra iPad kan jeg det bare med korte innlegg, går ikke å bla ned på den så. Utover at du snakker om anonym svar så har jeg ingen grunn til å skrive anonymt da jeg tørr å stå fram med det jeg sier imotsettning til mange andre her. Vil du at vi skal møtes og diskutere dette mere eller skal vi legge den død? Jeg har svart, du har svart, for min del er jeg som sagt ferdig med denne diskusjon.

Skrevet

Sikkert veldig lurt å legge diskusjonen død både her og der ;)

Ofte fremstår ting krassere enn man mener, og jeg synes du sier klart at du ikke har ment det slik som noen av oss har oppfattet det, og det er jo det aller beste :)

Da sees vi på 3. trimester om en drøy uke ;)

Skrevet

Fra iPad kan jeg det bare med korte innlegg, går ikke å bla ned på den så. Utover at du snakker om anonym svar så har jeg ingen grunn til å skrive anonymt da jeg tørr å stå fram med det jeg sier imotsettning til mange andre her. Vil du at vi skal møtes og diskutere dette mere eller skal vi legge den død? Jeg har svart, du har svart, for min del er jeg som sagt ferdig med denne diskusjon.

Hva har du svart på?

Du har ikke svart på om det er du som bestemmer hvem som får gå inn og skrive i 3.tri. forumet, selv om du klart og tydelig (i den andre tråden) oppfordrer desember mammaene til å IKKE skrive der fordi du blir forvirret. Et tips: Blir du forvirret av desembertræden så hold deg unna den, du skal føde i NOVEMBER ikke desember!

Anonymous poster hash: 90ff5...96f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...