Gå til innhold

3 trimester = 28 + 1 jenter!

Anbefalte innlegg

Hver uke blir det laget ny tråd på 3 tri, om man er i 3 tri både når man er i uke 27 og helt ned i uke 26. Hver gang svarer 3 tri jentene det samme. Så tenkte jeg kunne lage en tråd her på 2 tri så dere vet for fremtiden.:) Du er ikke i 3 tri før du er 28+1 på vei!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144077239-3-trimester-28-1-jenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men hvor står dette?

I infoen øverst på 2. trimester her på BIM står det til uke 27 og i 3. trimester står det fra uke 28.

Det samme står i Liberoboken "gravid for første gang"

"2. trimester går fra uke 14 til uke 27.
Andre trimester kalles tradisjonelt den gode tiden. De fleste har ikke så mange plager, og det er "trygt" å si at man er gravid for den største faren for abort er over. I dette trimesteret kan du virkelig nyte at magen vokser."

Endret av Lykketroll13

Går dere inn på tråden over trimester som står her inne på deres side i 2 tri står det også at 3 tri begynner 28+1. Og på 3 tri sin side står det at det begynner fra uke 28. Spurte legen min også når jeg var i 2 tri og han sa det samme. Men for min del skal dere bare komme inn når dere er 14+0, men dere er ikke og kommer dere ikke noe raskere inn i siste del av svangerskapet, for det begynner ikke før 28+1 uansett hvor mye man ønsker at det skulle begynne før. Hvis noen alikevell vil si at det begynner i det cella treffer egget, så for all del. :P ikke min sak, bare tenkte å svare siden så mange spør så ofte. :)

Annonse

Gjest Elliesmamma

Hva er vitsen med å henge seg opp i det der? Det er da ikke forbudt å lese noen av forumene her, heller ikke 3. trimester-forumet!

Ungen kommer da den kommer, og om du er 27 uker eller 28 uker spiller da ingen rolle på noen verdens ting.....

Jeg beklager, men jeg skjønner ikke poenget med å definere dette her.... Hva har det med saken å gjøre? Noen føder jo før de rekker over i 3. trimester mens andre går gravide i 42 uker. Jeg skal ha KS i uke 37, og det er meg revnende likegyldig når jeg går over i 3. trimester. Jeg leser det jeg vil lese!

Hva er vitsen med å henge seg opp i det der? Det er da ikke forbudt å lese noen av forumene her, heller ikke 3. trimester-forumet!

Ungen kommer da den kommer, og om du er 27 uker eller 28 uker spiller da ingen rolle på noen verdens ting.....

Jeg beklager, men jeg skjønner ikke poenget med å definere dette her.... Hva har det med saken å gjøre? Noen føder jo før de rekker over i 3. trimester mens andre går gravide i 42 uker. Jeg skal ha KS i uke 37, og det er meg revnende likegyldig når jeg går over i 3. trimester. Jeg leser det jeg vil lese!

hvis det var meg du skrev til så kan jeg si Nokk en gang at jeg skrev pga at spørsmålet om når man er i 3 tri ofte kommer opp inne på 3 tri! Og hvem som har sagt at det er ulovlig å lese ting vet ikke jeg, ikke jeg som har sagt det ivertfall. Eneste jeg har gjort er å svart og sagt at man er i 3 tri når man er 28+1 uker på vei, at man ikke er nermer termin selv om man hopper over når man er 7+4 og at for MIN del skal folk bare hoppe over omså i det di pisser på pinnen. Nå har di som lurte på når man er i 3 tri fått svar, og hvis noen ikke liker svaret eller skulle ønske det var i uke 16,5 så er det desverre noe di bare må se i hvit øyet. Jeg skulle også ønske at jeg var ferdi å hadde fått ungen, men bare for at jeg skulle ønske det så betyr ikke det at jeg vokner i morgen og er 40+2. Jeg skal også forøvrig ha KS forhåpentligvis og skulle dette bli ett par uker før terminen min, tror ikke jeg at jeg er noen uker lenger på vei av den grunn, jeg er fortsatt bare 32 uker uansett hvordan jeg vrir å vender på det. :P hehe. god natt til alle uansett 1,2 eller 3 tri ;) Endret av FCN86

Nå er det vel ingen her som har spurt om det heller, så ;)

Noen som er litt hormonell eller???

må lese før du svarer ;) jeg skrev at det hele tiden blir opprettet tråd på 3 tri for folk fra 2 tri lurer, derfor lagde jeg en tråd på 2 tri så folk slepper å lage tråd hver 4 dag på 3 tri. :)

Jada, jeg leste det. Men det er jo ikke sikkert det er noen av de som er her nå som spør om det. Uansett, folk kan vel bare lese seg til det selv. De som spør om og om igjen om sånt er de som spør om alt mulig annet også hele tiden og er ikke til å unngå ;) Du sier jo selv at det kommer en trd hver fjerde dag ;)

...de komer nok til å fortsette å spørre der inne, til tross for at du har laget denne tråden :)

Annonse

Er det ikke litt ironisk at fnc86 meldte seg selv inn i 3tri da hun var 25+6?Anonymous poster hash: 655dd...9aa

HAHAHA! lær deg å regne og skrive før du uttaler deg lille feige anonoym. :D 25+6 Faktisk ???? Jeg var hverken 25, 26 eller 27 uker, jeg var 28 fullgåtte når jeg hoppa over! Jeg ler meg ihjel :D Endret av FCN86

Er det ikke litt ironisk at fnc86 meldte seg selv inn i 3tri da hun var 25+6?Anonymous poster hash: 655dd...9aa

HAHAHA! lær deg å regne og skrive før du uttaler deg lille feige anonoym. :D 25+6 Faktisk ???? Jeg var hverken 25, 26 eller 27 uker, jeg var 28 fullgåtte når jeg hoppa over! Jeg ler meg ihjel :D

Link til novembermagene i 3 tri. Den startet du den 7. august, hvor du skriver at du har termin 1. november. Kjapt regnet var du da 25+6.

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144070299-3-novembermagene-i-3-tri-3/

Anonymous poster hash: 655dd...9aa

Kom deg tilbake til ditt eget forum da FCN86??? . Er jo nettopp slik du oppfører deg. Lavmål. En leser det en vil lese , spør om det man vil spørre om. Nettopp derfor man har forum for å HJELPE folk som lurer på forskjellige ting. Huff.. Ikke rart det er krig i verden..

Kom deg tilbake til ditt eget forum da FCN86??? . Er jo nettopp slik du oppfører deg. Lavmål. En leser det en vil lese , spør om det man vil spørre om. Nettopp derfor man har forum for å HJELPE folk som lurer på forskjellige ting. Huff.. Ikke rart det er krig i verden..

jessunavn for et innlegg, hørte ikke hjemme noen plass. Du har tydligvis ikke lest tråden. Hormonell til di grader. Huff :)

Med termin 1. november sier terminkalkulatoren at du er 29+6 i dag. 7. august er 4 uker siden. 29+6 - 4 = 25+6. http://www.babyverden.no/Verktoy/Terminkalkulator/Anonymous poster hash: 655dd...9aa

hva terminkalkulatoren sier er svært uvesentlig da det er 8 uker igjen til termin min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...