Gå til innhold

Desember - advent- og julebarna <3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Handler ikke om at dere ikke er velkommne og blabla. Handler om at det er en grunn til at det er delt inn i forskjellige trimester, å da har man ikke noe å gjøre i det siste trimesteret før man faktisk er der! At dere er å leser å den slags har jo ingen ting å si, men at dere boltrer dere her er en annen sak, for dere tilhører ikke her før dere faktisk gjør det. På tri 2 sin tråd øverst står det 28+1, og her på vår står det fra uke 29. Så hvis dere Ikke ønsker at det skal bli utrivelig på tråden så bør dere skjønne at da må dere også være store piker å gå igjennom svangerskapstrimestrene på lik linje med alle andre i verden. som ei skrev over her, dere er ikke 30 år før dere faktisk er 30. ;)

Anonymous poster hash: 6e6ac...93c

Hva er poenget? Hvorfor skal dere på død og liv inn på desembertråden og lage kvalm? Jeg forstår det rett og slett ikke.

Og hvis det er meg dere hyggelige, inkluderende anonyme hinter til, så er jeg 3 dager fra å være i uke 28. Det får da være måte til nazi-tendenser!

Enig med Cosinus3 :) Her har jeg så god tid at jeg blir sittende å lese alt av tråder. Enn hvor uinteressant det strengt talt måtte være for meg ;) Det er da bare fint at desemberjentene lager sin egen tråd, for da ser jeg stadig vekk at vi har kommet såpass langt på kalenderen!

Velkommen inn, jenter :) Godt at flere kommer inn hit og fyller opp, for jeg er jammen klar for å gå ut! ;)

Desembermagene kan gjerne være her for min del! jeg har permisjon og alt for god tid og fulgt denne diskusjonen som er tullete! håper denne tråden kan bli lagt død, start heller en ny og hyggeligere desembertråd! Velkommen!

helt enig. Foreslår også at dette slutter nå og så kan desember jentene få lage en hyggelig tråd, men vent nå til dere er i 3 tri før dere hopper over så slipper det å bli så mye kaos, er ikke snakk om mange dagene, så sånn som hu over her skrev, da er det vell ikke noe problem. Hvis alle bare holder seg til å komme over når di faktisk er i 3 tri tror jeg vi slipper mer sånn her krangling, og at det heller blir trivelig, skal tross alt være sammen her inne i over 10 uker så er en fordel å starte med en god fot innfor da. :)

Annonse

Jeg tittet inn fordi jeg var nysgjerrig på om det var kommet noen fra desember inn hit. Som jeg titter på 1. Og 2. Trimester for å se når nye mnd kommer.

Jeg er ikke i 3. Trimester enda, men svarerunntaksvis på denne tråden fordi jeg synes det er helt utrolige innlegg fra noen av dere her inne.

Sammenligne trimesterene med skolegang ? Hallo? "Vi fikk ikke komme inn før da, så da får ikke dere det heller" ?

Ja, det starter lite trivelig for desembermammaer her inne, og det er dere andre som lager kvalmen her inne på denne tråden. Nå er det også noen desembermammaer som har passert deres magiske grense på 28+1 og kanskje dere kan backe ut slik at de kan ha det hyggelig på den tråden de faktisk tilhører, i motsetning til dere.

Men det er jo over en uke til jeg kommer, og kanskje noen av dere har født da =D

Sender ut en haug med fødestøv til fødeklare og tenker at wow - 2. Trimester er langt koseligere, og vi kommer jo også over hele gjengen og kan gjøre det koselig her og :)

Gjest Elliesmamma

Desembermagene kan gjerne være her for min del! jeg har permisjon og alt for god tid og fulgt denne diskusjonen som er tullete! håper denne tråden kan bli lagt død, start heller en ny og hyggeligere desembertråd! Velkommen!

helt enig. Foreslår også at dette slutter nå og så kan desember jentene få lage en hyggelig tråd, men vent nå til dere er i 3 tri før dere hopper over så slipper det å bli så mye kaos, er ikke snakk om mange dagene, så sånn som hu over her skrev, da er det vell ikke noe problem. Hvis alle bare holder seg til å komme over når di faktisk er i 3 tri tror jeg vi slipper mer sånn her krangling, og at det heller blir trivelig, skal tross alt være sammen her inne i over 10 uker så er en fordel å starte med en god fot innfor da. :)

Nå skal jeg synke ned på ditt barnslige nivå et øyeblikk: "Kanskje vi slipper litt kaos om du holder deg unna desember-tråden også? For her hører ikke DU til!"

Herregud, så flaut det var!

Jeg lurer veldig på en ting: Hvordan skaper dette egentlig KAOS for deg, FCN86? Går det litt rundt oppe i hodet ditt?

Jeg hører ikke til i 3. trimester enda, selv om jeg skal ha keisersnitt flere uker før flere av dere som er i 3. trimester allerede kommer til å føde. Etter å ha lest litt her inne har jeg alikevell ikke hastverk med å hoppe inn her, for dette er jo som å gå baklengs, fra gymnaset og POFF: rett inn i barnehagen igjen!

Foreslår at vi legger denne tråden død og lager en ny tråd, ja.

Noen av oss er allerede i 3. Trimester, andre er der snart. Selv kommer jeg i morgen! :-)

Og beklager at jeg spurte om lov. Kommer til å hoppe over i morgen uansett hva enkelte måtte mene.

Foreslår at vi legger denneu tråden død og lager en ny tråd, ja.

Noen av oss er allerede i 3. Trimester, andre er der snart. Selv kommer jeg i morgen! :-)

Og beklager at jeg spurte om lov. Kommer til å hoppe over i morgen uansett hva enkelte måtte mene.

Husk at du må sende inn bekreftelse fra lege om at du virkelig er i 3. trimester til sjefen her inne da, denne FC-ett eller annet dama!!! Hun er ikke nådig og våker over alle trådene. Tenk om noen skulle snike seg inn i uke 27!!!!!

Anonymous poster hash: fa850...a84

Håper alle disse "sinte-trusene" har fødet og er vekke lenge før jeg skal inn her, ellers gidder jeg ikke komme inn på 3.tri :)

Koselig med desembermager, la de få kose seg. Ironisk nok er det de som IKKE har noe å gjør i DENNE tråden som sier at dere ikke hører til i 3.tri.. Dobbeltmoral?

Hurra for hyggelige og imøtekommende folk! :D

Hehe! Ok da, kan fortsette på denne tråden. Er endelig i uke 28 og kommer hit i dag!! :-) ønsk meg velkommen da!!

Merker at magen har vokst mye de siste to ukene og at det er blitt tyngre å trene. Er blitt mer svimmel igjen. Håper det er forbigående.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...