Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #1 Skrevet 1. september 2013 Jeg gjorde det slutt med han for noen uker siden og jeg både savner han og savner han ikke... Magefølelsen sier vi ikke er bra for hverandre! Forholdet har vært veldig turbulent i flere år... Han vil ha meg tilbake og jeg holder han på vent - er så usikker. Hjerte og fornuften sier NEI! Er også redd for at han skal finne seg ny Anonymous poster hash: 2d0cd...8a8
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #2 Skrevet 1. september 2013 DU gjorde det slutt for en grunn regner jeg med. Husk hvorfor du gjorde det slutt å kom deg videre! At han finner seg ei ny etterhvert kan du dessverre ikke bry deg om. DU tok et valg! Så stå for det!! Å kom deg videre....harde fakta, men slik er livet. Anonymous poster hash: 0ab7b...fc1
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #3 Skrevet 1. september 2013 Når har du det værst? Når du er sammen med ham, eller når du er uten han? Hva er det som er fælt når du er sammen med ham? Og er det værste å være uten ham, tanken på at han kan finne ei ny? Anonymous poster hash: 86c54...470
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå