Gå til innhold

Utålmodighet kan lønne seg;-)

Anbefalte innlegg

Fikk fjernet spiralen min på mandag, fikk menstruasjon allerede tirsdag, det var forventet, da jeg har hatt småblødninger med noenlunde jevn syklus i de tre årene den har vært inne.

Dette barnet er godt planlagt, da sommeren har vært svært hektisk, men når jeg nå tok ut spiralen var jeg såå klar, at vi kjøpte eggløsningstest for å forhåpentlighvis treffe riktig ganske tidlig..

den tenkte jeg begynne med 10 dager etter mens, men utålmodigheten min klarte ikke styre seg, så tok en i dag.. 5 dager etter.. og der var det stort smil på testen, så har ringt etter gubben så han kommer seg hjem og i sengs ;)

er vi heldige sitter den med en gang:-) dog fornuften min (ikke nevnte tålmodighet) har sett for seg noen mnd med prøving.. :)

Fortsetter under...

hvor mye betalte du for en slik eggeløsningstest og hvor? Og hvor lenge kan en bruke disse?

Jeg tok selv ut hormonspiral 21.august, og fikk noe småblødning dagen etter, vet ikke om det kan kalles TR ettersom det var sååå lite, har aldri hatt fast syklus, så vi har regelmessig sex og håper vi treffer. Er jo bare såå gira på en liten sprire, det er vår første:)

Husker ikke helt, mener det var rundt 350,-... tenkte hvertfall samtidig at det var et unødvendig og tåpelig kjøp, da vi ikke hadde rukket prøve enda engang:p

følger med 7 stk, og iflg bruksanvisning starter du ca dag 10 (om du har syklus på 28 dager) da tester du hver dag, og når smiletegnet kommer, er du fruktbar ca 2 dager, normalt er visstnoik EL dag 14 eller noe der rundt

Om man har igjen, kan disse spares til neste syklus

Annonse

Ja de skal være like bra. En kan jo evt. kjøpe en sånn clearblue digitaltest for å dobbeltsjekke når en har fått positiv på en av de billige, så får en jo se hvor langt på vei en er også.

Lurt! Det gjør jeg nok:) takk for tips

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...