Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #1 Skrevet 1. september 2013 Her er det kun en nabo vi har kontakt med, mens de andre hilser vi bare på når vi en sjelden gang treffes utenfor samtidig. Ganske trist i grunn. Husker da vi var barn, og det var vanlig å omgås naboene ofte. Savn Anonymous poster hash: 7467f...cd8
moota m storebror&lillebror Skrevet 1. september 2013 #2 Skrevet 1. september 2013 Ja har noe kontakt med de som bor nærmest og en del andre på feltet litt sporadisk. Det er mange kjekke folk her og skulle gjerne hatt enda mer kontakt med noen. Hadde nok vært lettere om jeg var oftere på lekeplassen eller hadde mindre barn som satt i sandkassen. Det er nok bare jeg selv som begrenser det, det er mange folk ute her som en lett kommer i snakk med om en bare vil
Musemorbr / Skrevet 1. september 2013 #3 Skrevet 1. september 2013 Vi har god kontakt med dem. Vi bor på landet og har vært utrolig heldig med naboene. Kjempeflotte folk, alle sammen. Det er snakk om 4 hus, hvor alle er mellom 50 og 70, så vi løper ikke ned dørene hos hverandre. Likevel sitter vi en del på verandaene, snakkes i hagen, eller hjelper til med hverandres prosjekter. Da vi giftet oss inviterte vi naboene. Vi vet jo at vi vil kjenne dem så lenge de lever og bor her. Godt naboskap er noe man bygger opp over tid.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #4 Skrevet 1. september 2013 Nei, og det er jeg som er grunnen til det. Jeg ønsker ingen kontakt med dem. Jeg orker ikke folk som flyr på døren her i tide og utide. Barn er greit, for de skal til ungene, men jeg orker ikke varte opp eller å spille hyggelig når jeg aller mest har lyst til å sove på sofaen. Vi har bare tre nære naboer. Vi hilser alltid når vi treffes, men ikke noe mer enn det. To av naboene har akseptert dette, den tredje er ikke helt med på den enda... Men de mangler et par sosiale antenner, og skjønner ikke at jeg ikke er interessert. Anonymous poster hash: 9399d...3ff
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #5 Skrevet 1. september 2013 Har god kontakt med alle naboene. Drikker kaffe sammen på trappa eller i hagene, drikker litt vin sammen av og til, spiser middag hos hverandre og i går kom en av dem på døra med en nydelig pai. Hun hadde hørt at jeg var forkjølet Å bli kjent med naboene og ha god kontakt med dem er utrolig koselig. Det gjør noe med nabolaget og det er trivelig for ungene at alle kjenner hverandre og kan være sammen. Jeg høres kanskje litt skrytete ut nå, men en eldre herremann sa at nabolaget var blitt så mye bedre og sammensveiset etter at jeg flyttet inn. Det var hyggelig å høre Jeg er utadvent og jeg liker å trives der jeg bor. Naboene mine er herlige og snille mennesker! Anonymous poster hash: 6aa06...20d
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #6 Skrevet 1. september 2013 Nei, de er litt spesielle og har gitt klart utrykk for at de ikke ønsker noe "naboforhold". Anonymous poster hash: 32754...14b
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #7 Skrevet 1. september 2013 Nei heldigvis bor i rekkehus men skulle gjerne hatt råd til hus og sluppet naboer så nærme. Anonymous poster hash: f36c7...d2c
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #8 Skrevet 1. september 2013 Mannen har, men ikke jeg! Jeg er mer introvert enn ham, han skravler med alle og alle liker ham. Synes det er fint sånn som vi har det! Anonymous poster hash: 1a896...bc9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå