Gå til innhold

Nettforhold med mann i annet land - noen vits?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er alene med to små så mulighetene for å møte en ny mann er ikke så store bortsett fra via internett. Jeg har en profil på en nettside, men det har ikke vært klaff enda. 

Det har vært mange henvendelser fra utlendinger (mange fra Spania og Usa). Kan ikke forstå hvorfor amerikanere tar kontakt. Alle disse bærer preg av masseproduksjon, dvs de sender sannsynligvis samme korte mail til mange i håp om å få napp.

Nå var det en fra et naboland som tok kontakt og vi har hatt en del mailkontakt i det siste. Han skiller seg ut på det området at han er uvanlig flink til å snakke om følelser til å være mann og dersom halvparten av det han skriver er sant, må han være veldig ok.

Men, for å være realistisk, er det noe vits i å bruke energi på et slikt langdistanse bekjentskap? Med avstanden og mine små barn blir det vanskelig å bli kjent. Han kan være psykopat for alt det jeg vet. 

Burde jeg bare avslutte denne kontakten?

Anonymous poster hash: 4dbea...6ca
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke gi opp før du har gitt det en sjanse. Jeg sitter her nygift og lykkelug, med en toåring i armkroken, et nurk i magen, og en dansk herremann som etter fem år fremdeles disker opp med de lekreste, mest overraskende søndagsmiddager. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...