Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #1 Skrevet 1. september 2013 Hvor gamle er de?? Jeg mener da normale barn, og ikke geni-barna... Det er jo en forestilling som varer en stund, og det er jo også en del handling (ikke bare lys og lyd). Lurer på når jeg kan innføre det som en førjulstradisjon. Anonymous poster hash: 2416a...f97
Swana Skrevet 1. september 2013 #2 Skrevet 1. september 2013 Vi hadde med gutten vår da han var 2,5 år. Stor stas! :-)
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #3 Skrevet 1. september 2013 Takk for svar :-) Lurer på om jeg skal ta sjansen i år- datteren vår er da nesten 2,5. I verste fall får vi kanskje bare gå igjen. Anonymous poster hash: 2416a...f97
Iiiiik Skrevet 1. september 2013 #4 Skrevet 1. september 2013 Aldri er min erfaring. Har vært med mine og ingen av dem likte det. Spektrum er for stort, det er for kaldt og det varer for lenge. Dyrt er det også. Ville heller valgt et annet teater.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #5 Skrevet 1. september 2013 Vi var på Putti Plutti første gang da ungene var 3 1/2 og 4 1/2 og de har jublet hemningsløst hvert år. Har prøvd å la være å gå på Putti et par år, men da var det full protest... Nå er de 8 og 9... Anonymous poster hash: d5d88...004
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #6 Skrevet 1. september 2013 Ja, det kommer vel an på barna og hvor man sitter. PPP er jo veldig populært, og har vært det i mange år, så noe må de jo gjøre riktig. Kom gjerne med tips til andre teater ol. Takk for svar Anonymous poster hash: 2416a...f97
Iiiiik Skrevet 1. september 2013 #7 Skrevet 1. september 2013 Trikkestallen (Oslo Nye) pleier å ha "Snekker Andersen" på programmet. Er satt opp i år også, der har mine vært med barnehagen. Oslo Nye har "Jul i Blåfjell" også på programmet, men det er nok en 2-åring for liten for.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #8 Skrevet 1. september 2013 Takk! Lille blir storesøster i januar, så vil skjemme henne litt bort med hyggelige opplevelser i tiden før (satser på at formen min holder da). Anonymous poster hash: 2416a...f97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå