Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #1 Skrevet 1. september 2013 Ang utdrikningslag jeg er bedt i. Er høygravid og gav beskjed til forlover at jeg bare ville være med på kvelden (da skal det serveres middag). Mye dyre aktiviteter på dagen jeg ikke kan eller orker å være med på. Derfor lurte jeg på hvilken pris jeg skulle betale siden jeg verken skal delta på dagtid eller drikke alkohol som også er inkludert i totalpris. Jo,jeg måtte betale fullpris fikk jeg beskjed om. Siden hun allerede hadde fått gode og rabatterte priser på både mat og aktiviteter hele dagen. Kjenner jeg er irritert! Eneste jeg skal være med på er jo middagen på kvelden,og det er bare en liten brøkdel av prisen, og når jeg ikke skal drikke alkohol heller blir d jo enda mindre. Er først og fremst dyre aktiviteter på dagen som koster noe. Hun har oppgitt pris på hver enkelt ting gjennom hele dagen. Tenker at jeg helst har lyst å bare droppe hele dagen. Betale 1000 kr + for en skarve middag,det vil jeg ikke. Kaster ikke penger utav vinduet heller. Anonymous poster hash: 9812c...1b9
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #2 Skrevet 1. september 2013 Da lar du vær å gå. Selv synes jeg ikke noe særlig om utdrikningslag. Selv gav jeg klar beskjed til min forlover at jeg IKKE skulle drikkes ut. Anonymous poster hash: 44e10...aa1
moota m storebror&lillebror Skrevet 1. september 2013 #3 Skrevet 1. september 2013 Da hadde jeg nok trukket meg. Synes det var dyrt og unødvendig. Det er jo gøy for bruden om du er med, og hun ødelegger jo for den muligheten når hun gjør slik. Hun har vel fått rabatt etter hvor mange personer de er, så hvorfor skal du sponse dem?? Regner med forloveren har visst dette hele tiden. Om du derimot ga beskjed et par dager før, når alt var avklart og pris avtalt og hun også har bestilt til deg, føler jeg saken er noe annerledes.
magica fra tryll Skrevet 1. september 2013 #4 Skrevet 1. september 2013 Tja, da er det vel bare å si at jeg kan betale såogså mye for middagen, ellers er det ikke mulig for deg å være med. Si det rett ut,du!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #5 Skrevet 1. september 2013 Si det rett ut, eller dropp å dra. Også kan du forklare det for bruden etterpå og heller ta henne med på en middag bare dere to Myyye koseligere. Anonymous poster hash: ccca9...d8c
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #6 Skrevet 1. september 2013 Ga du beskjed før eller etter at aktivitenene var booket? Ga du beskjed før så er hun vrang og vrien. Ga du beskjed etterpå så bør du betale siden hun allerede har bestilt til antall personer Anonymous poster hash: 6111f...b51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå