Gå til innhold

Hjemmelaga kjøttboller i karrisaus til middag, og hjemmelaga sjokoladepudding til dessert står på menyen her i dag:P Hva står på din meny?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 8eaa6...f1b

Videoannonse
Annonse
Gjest Julia1984
Skrevet

Hjemmelaget grønnsakssuppe....men vi lurer noen kjøttboller oppi også. Gleder meg!!

Skrevet

I dag skal vi ha hjemmelaget suppe av svineknoke og massevis av rotfrukter. NAM! Og så skal vi straks gå på epletokt i svigermors hage så vi kan få eplekake og vaniljeis til dessert. Godt med søndager iblant!

Anonymous poster hash: bd89a...951
Skrevet

Finnbiffgryte, potetmos, grønnsaker. 

Skrevet

Barn og mann er hos svigermor på middag. Tenker jeg finner meg rester av fredagsmiddagen som var hjemmelagete kjøttkaker, poteter og gulrot :D

Skrevet

venteboller, luftsuppe og ingenting ved siden av. Kjempegodt!!! 

Skrevet

Pannekaker og tomatsuppe :)

Anonymous poster hash: e1de5...c56

Skrevet

Kyllinglår, ris, og ovnsbakte grønnsaker med bretagnesaus :) - ekte søndagsmiddag for meg!

Skrevet

Takeaway-pizza, betalt av svigermor :-D

Anonymous poster hash: dde7e...0af

Skrevet

Skjønner ikke behovet for å understreke hjemmelaget i slike tråder. Jeg skal ha kjøttkaker med brun saus. Til dessert tror jeg det blir eplekake. 

Anonymous poster hash: e42a1...f3c
Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Fiskegrateng med kokte poteter og gulrøtter.

Skrevet

Har nettopp laget kjøttboller med pasta og grønnsaker. Deilige rundstykker venter til litt senere :D Hærlig med lang søndag i ruskevær :D

Anonymous poster hash: 83dbb...9f9

Skrevet

Biff med salat og gratinert søtpotet og sellerirot .

Anonymous poster hash: f4bb3...be2

Skrevet

Skjønner ikke behovet for å understreke hjemmelaget i slike tråder. Jeg skal ha kjøttkaker med brun saus. Til dessert tror jeg det blir eplekake.

Det synes jeg også er morsomt. Må jo være dem som stort sett spiser Toro og Grandiosa som føler det naturlig å understreke at de har lagd maten sin selv :)

Vi skal ha røkte kjøttpølser, kålstuing og poteter, etter barnas ønske.

Anonymous poster hash: 2c9d6...38a

Skrevet

Vel, for meg er det stor forskjell på kvaliteten på en posesuppe og en hjemmelaget. Det er egentlig to forskjellige ting. Ergo skriver jeg det om det er det jeg skal ha.

Skrevet

Her blir det pølsepizza i kveldinga:-) liker vanligvis P lage litt andre ting som tar lengre tid på søndager, men i dag skal vi i bursdag og da blir det slik :-)

Skrevet

Vel, for meg er det stor forskjell på kvaliteten på en posesuppe og en hjemmelaget. Det er egentlig to forskjellige ting. Ergo skriver jeg det om det er det jeg skal ha.

Der er vi forskjellige. Jeg kaller suppe for suppe, og det er en selvfølge for meg at den er hjemmelaget. Skulle vi av en eller annen grunn spist posesuppe, så hadde jeg vel kalt det for posesuppe ;)

Anonymous poster hash: 2c9d6...38a

Skrevet

Kjøttkaker (ikke hjemmelaget i tilfelle noen lurer) med tilbehør og pannekaker med is og jordbær til dessert :)

Skrevet

Flesk og duppe var vist kravet fra ungene idag, men det må nok bli til kveldsmat ser jeg. For alle ungene har fløyet ut og ene skal i bursdag snart, så må vente med maten til hun kommer.

Men tror jeg skal lage rabarbrakake, fristet når så mange snakket om eplekake.

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

Kjøttkaker i brun saus med poteter og gulrøtter :) Hjemmelaga og greier :D 

Skrevet

Røkt svinekam, poteter, gulrot, broccoli, surkål, svisker, brun saus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...