Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #1 Skrevet 1. september 2013 Anonymous poster hash: 8eaa6...f1b
Gjest Julia1984 Skrevet 1. september 2013 #2 Skrevet 1. september 2013 Hjemmelaget grønnsakssuppe....men vi lurer noen kjøttboller oppi også. Gleder meg!!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #3 Skrevet 1. september 2013 I dag skal vi ha hjemmelaget suppe av svineknoke og massevis av rotfrukter. NAM! Og så skal vi straks gå på epletokt i svigermors hage så vi kan få eplekake og vaniljeis til dessert. Godt med søndager iblant! Anonymous poster hash: bd89a...951
Himmel og hav Skrevet 1. september 2013 #4 Skrevet 1. september 2013 Finnbiffgryte, potetmos, grønnsaker.
moota m storebror&lillebror Skrevet 1. september 2013 #5 Skrevet 1. september 2013 Barn og mann er hos svigermor på middag. Tenker jeg finner meg rester av fredagsmiddagen som var hjemmelagete kjøttkaker, poteter og gulrot
MamaLadyBug Skrevet 1. september 2013 #6 Skrevet 1. september 2013 venteboller, luftsuppe og ingenting ved siden av. Kjempegodt!!!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #7 Skrevet 1. september 2013 Pannekaker og tomatsuppe Anonymous poster hash: e1de5...c56
Magia Skrevet 1. september 2013 #8 Skrevet 1. september 2013 Kyllinglår, ris, og ovnsbakte grønnsaker med bretagnesaus - ekte søndagsmiddag for meg!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #9 Skrevet 1. september 2013 Takeaway-pizza, betalt av svigermor :-D Anonymous poster hash: dde7e...0af
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #10 Skrevet 1. september 2013 Skjønner ikke behovet for å understreke hjemmelaget i slike tråder. Jeg skal ha kjøttkaker med brun saus. Til dessert tror jeg det blir eplekake. Anonymous poster hash: e42a1...f3c
Gjest ronja røverdatter Skrevet 1. september 2013 #11 Skrevet 1. september 2013 Fiskegrateng med kokte poteter og gulrøtter.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #12 Skrevet 1. september 2013 Har nettopp laget kjøttboller med pasta og grønnsaker. Deilige rundstykker venter til litt senere Hærlig med lang søndag i ruskevær Anonymous poster hash: 83dbb...9f9
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #13 Skrevet 1. september 2013 Biff med salat og gratinert søtpotet og sellerirot . Anonymous poster hash: f4bb3...be2
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #14 Skrevet 1. september 2013 Skjønner ikke behovet for å understreke hjemmelaget i slike tråder. Jeg skal ha kjøttkaker med brun saus. Til dessert tror jeg det blir eplekake. Anonymous poster hash: e42a1...f3c Det synes jeg også er morsomt. Må jo være dem som stort sett spiser Toro og Grandiosa som føler det naturlig å understreke at de har lagd maten sin selv Vi skal ha røkte kjøttpølser, kålstuing og poteter, etter barnas ønske. Anonymous poster hash: 2c9d6...38a
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #15 Skrevet 1. september 2013 Skjønner ikke behovet for å understreke hjemmelaget i slike tråder. Jeg skal ha kjøttkaker med brun saus. Til dessert tror jeg det blir eplekake. Anonymous poster hash: e42a1...f3c Vel, for meg er det stor forskjell på kvaliteten på en posesuppe og en hjemmelaget. Det er egentlig to forskjellige ting. Ergo skriver jeg det om det er det jeg skal ha. Anonymous poster hash: bd89a...951
Optatium Skrevet 1. september 2013 #16 Skrevet 1. september 2013 Her blir det pølsepizza i kveldinga:-) liker vanligvis P lage litt andre ting som tar lengre tid på søndager, men i dag skal vi i bursdag og da blir det slik :-)
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #17 Skrevet 1. september 2013 Skjønner ikke behovet for å understreke hjemmelaget i slike tråder. Jeg skal ha kjøttkaker med brun saus. Til dessert tror jeg det blir eplekake. Anonymous poster hash: e42a1...f3c Vel, for meg er det stor forskjell på kvaliteten på en posesuppe og en hjemmelaget. Det er egentlig to forskjellige ting. Ergo skriver jeg det om det er det jeg skal ha. Anonymous poster hash: bd89a...951 Der er vi forskjellige. Jeg kaller suppe for suppe, og det er en selvfølge for meg at den er hjemmelaget. Skulle vi av en eller annen grunn spist posesuppe, så hadde jeg vel kalt det for posesuppe Anonymous poster hash: 2c9d6...38a
Helene Harepus Skrevet 1. september 2013 #21 Skrevet 1. september 2013 Kjøttkaker (ikke hjemmelaget i tilfelle noen lurer) med tilbehør og pannekaker med is og jordbær til dessert
camilla^ Skrevet 1. september 2013 #22 Skrevet 1. september 2013 Flesk og duppe var vist kravet fra ungene idag, men det må nok bli til kveldsmat ser jeg. For alle ungene har fløyet ut og ene skal i bursdag snart, så må vente med maten til hun kommer. Men tror jeg skal lage rabarbrakake, fristet når så mange snakket om eplekake.
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 1. september 2013 #23 Skrevet 1. september 2013 Kjøttkaker i brun saus med poteter og gulrøtter Hjemmelaga og greier
Ileus Skrevet 1. september 2013 #24 Skrevet 1. september 2013 Røkt svinekam, poteter, gulrot, broccoli, surkål, svisker, brun saus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå