Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #1 Skrevet 1. september 2013 Har i det siste vært veldig stresset og nedfor grunnet et samlivsbrudd, det er mye å gjøre på jobb og mye "mas" fra barna. Opplever at når jeg snakker med andre at jeg glemmer forskjellige ord når jeg snakker. Fomler og roter når jeg snakker. Er dette pga stress eller burde jeg sjekke meg hos legen? :-/ Anonymous poster hash: 7e198...ba6
valkyrien Skrevet 1. september 2013 #2 Skrevet 1. september 2013 Det kan være stress, det kan også være langt mer alvorlig. Gå til legen for sikkerhetsskyld.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #4 Skrevet 1. september 2013 MS? Anonymous poster hash: 4009d...32f
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #5 Skrevet 1. september 2013 Jeg har sjelden eller aldri vondt i hodet, så migrene er det vel ikke? hi Anonymous poster hash: 7e198...ba6
moota m storebror&lillebror Skrevet 1. september 2013 #6 Skrevet 1. september 2013 Jeg hadde gått til legen, en lege vet hva h*n skal spørre etter for å utelukke eller mistenke hva dette kan være.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #7 Skrevet 1. september 2013 Mest sannsynlig stress og at du er sliten, men sjekk for sikkerhets skyld! Anonymous poster hash: 5ed14...3dc
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #8 Skrevet 1. september 2013 Jeg er helt lik i stressete perioder. Glemmer hva jeg prater om midt i en setning, bare vet at det var noe jeg ville formidle. Om folk hjelper meg i gang igjen så kommer jeg på hva vi prater om. Kan prate lenge med noen i telefonen og i det jeg legger på så aner jeg ikke hva vi har pratet om. Stress gjør sånn med meg. Men om du er redd for at det kan være noe annet så få noen grundige sjekker hos legen. Evt kan det være lurt å ta kontakt med legen uansett? Få en sykemelding til stresset har lagt seg litt... Anonymous poster hash: 6824d...a9f
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #9 Skrevet 1. september 2013 Har det på akkurat samme måte. Kan f.eks. tenke to måter å si ting på og ut kommer en blanding av begge, og det blir bare teit... Glemmer også ord og kan uttale ord feil. Men har merket at dersom jeg snakker litt saktere, istedet for å skyndte meg å si det jeg skal si, så går det mye bedre. Virker som om jeg tenker for fort og snubler i ordene når jeg skal si dem. Ikke alltid, men ofte nok til at det irriterer meg. Bare blitt sånn de siste årene. Aner ikke hvorfor Anonymous poster hash: 4e847...4b7
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #10 Skrevet 1. september 2013 Var sånn da jeg var stresset og hadde jernmangel Anonymous poster hash: e4132...fb4
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #11 Skrevet 1. september 2013 Jeg hadde dette en periode da jeg hadde mangelsykdommer.. Var i underskudd på jern og b12, og så var jeg i en litt stresset situasjon i tillegg.. Så ville gått til lege å tatt noen prøver Anonymous poster hash: ba954...791
Gjest sussie77 Skrevet 1. september 2013 #12 Skrevet 1. september 2013 Er nok stress. Har hatt det sånn selv i perioder da jeg har vært veldig sliten og stresset. Går det ikke over så er det nok greit å gå til legen.
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 1. september 2013 #13 Skrevet 1. september 2013 Har hatt det slik i mange år i tillegg til, elendig hukommelse, utmattelse og voldsomt lite energi. Legene finner ingenting galt...
retrobohem Skrevet 1. september 2013 #14 Skrevet 1. september 2013 Stress, ikke bra för noen! Ro deg ned, ta en time out, stikk på hytta, steng av telefon, meddela folk att du trenger en pause og kanske även hjelp med barnepass, på jobb, eller bare hjelp å si ifra å si nei till ting. Sätt deg selv först.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå