Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #1 Skrevet 1. september 2013 Den 26 november blir jeg mamma til ei jente! Bare måtte fortelle det! Har hatt masse komplikasjoner i svangerskapet og det er først nå jeg tør glede meg over den lille. Har ikke trodd at det kom til å gå bra, men på fredag satte legen opp "time" til keisersnitt den 26 november. Da ble det plutselig så virkelig. Hadde egentlig termin 16 desember, så det kom litt brått på også. Må vel snart begynne å handle inn noe småtterier da, siden det ikke er umulig at de flytter datoen for KS enda nærmere. Dette føles rart...... Anonymous poster hash: 44a65...665
Gjest Kira Skrevet 1. september 2013 #3 Skrevet 1. september 2013 Lykke til, ikke lenge før du er mamma
moota m storebror&lillebror Skrevet 1. september 2013 #4 Skrevet 1. september 2013 Så kjekt! Og så bra at du klarer å senke skuldrene nå Lykke til!
MissMayer Skrevet 1. september 2013 #5 Skrevet 1. september 2013 Åå! Gratulerer så masse Fin dato! Masse lykke til
Gjest meg&mini Skrevet 1. september 2013 #6 Skrevet 1. september 2013 Gratulerer så masse og lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #8 Skrevet 1. september 2013 Den 26 november blir jeg mamma til ei jente! Bare måtte fortelle det! Har hatt masse komplikasjoner i svangerskapet og det er først nå jeg tør glede meg over den lille. Har ikke trodd at det kom til å gå bra, men på fredag satte legen opp "time" til keisersnitt den 26 november. Da ble det plutselig så virkelig. Hadde egentlig termin 16 desember, så det kom litt brått på også. Må vel snart begynne å handle inn noe småtterier da, siden det ikke er umulig at de flytter datoen for KS enda nærmere. Dette føles rart...... Anonymous poster hash: 44a65...665 Så tidlig du har fått KS, er det pga komplikasjonene? Har selv termin noen dager etter deg, lurer veldig på når jeg kan forvente å få dato:) Anonymous poster hash: 194e2...580
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #9 Skrevet 1. september 2013 Den 26 november blir jeg mamma til ei jente! Bare måtte fortelle det! Har hatt masse komplikasjoner i svangerskapet og det er først nå jeg tør glede meg over den lille. Har ikke trodd at det kom til å gå bra, men på fredag satte legen opp "time" til keisersnitt den 26 november. Da ble det plutselig så virkelig. Hadde egentlig termin 16 desember, så det kom litt brått på også. Må vel snart begynne å handle inn noe småtterier da, siden det ikke er umulig at de flytter datoen for KS enda nærmere. Dette føles rart...... Anonymous poster hash: 44a65...665 Så tidlig du har fått KS, er det pga komplikasjonene? Har selv termin noen dager etter deg, lurer veldig på når jeg kan forvente å få dato:) Anonymous poster hash: 194e2...580 De vil ta det tre uker før pga. at jeg har hjerteformet livmor som gjør at jeg ikke ksn føde vanlig ( ungen blir liggende i tverrleie mot slutten), pga. to KS tidligere er de redd for livmorruptur om de venter for lenge. Anonymous poster hash: 44a65...665
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå