Gå til innhold

Bestilte ecco goretex sko på nettet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte vintersko til 5 åringen. Bestilte str 28, men fikk to fingre i bredden bak hælen, er det mye? Vil ikke de skal være altfor store. Det er ca 2 cm "for store". Tenkte jo at hun skulle ha en ullsokk i uten at det ble for trangt, men leser på nettet nå at de ikke skal bruke ullsokker i goretex sko?

Anonymous poster hash: 51063...d27
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De skal jo ha ca 1,5 cm å bevege seg på, så med ullsokk + to mnd til de skal brukes går det nok bra.

Skrevet

Hvor kjøpe du de? Leter etter gode eccosko til barn selv.

Anonymous poster hash: bb3ef...8a9

Skrevet

Legg i en såle! Går nok bra. Ta ut innersålen og se når barnet står på den.

Anonymous poster hash: 6990a...5f3
Skrevet

Hvorfor skal de ikke bruke ullsokk i goretexsko (bare lurer)?

Jeg ville også ventet og sett - ta ut sålen eller prøv skoene på når vinteren nærmer seg :-)

Anonymous poster hash: fe90f...bf6
Skrevet

Kjøpte de på ecco sin egen nettbutikk. Kan jo legge i såle ja, skal jo vare helt til rundt mars neste år? Tok ut innersålen, så det er da jeg får to fingre bak hælen. Men de sitter jo godt på foten, men vil ikke hun skal føle hun går med altfor store sko heller.

HI

Skrevet

Vet ikke, skulle ikke være nødvendig med ullsokk i goretex? Da mener jeg tykk sokk altså, ikke de tynne ullsokkene. Men jeg har brukt tykke ullsokker om vinteren uansett jeg da i vinterskoene når det er snø ute og vi skal være ute en stund. De gjør jo det i barnehagen også? 

HI

Skrevet

Det anbefales ikke å bruke strikkasokker, men gjerne tekniske sokker med ullblanding ala Ulvang, etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...