Gå til innhold

Og mensen kom igjen:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er sååå lei var så sikker på at nå var jeg gravid. 1 år har gått og ingen ting skjer:(:(:( skuffet og lei...

Anonymous poster hash: 9d912...da3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, da bør du og din partner oppsøke hjelp tul ass.befruktning. Jeg anbefaler klinikk Hausken om du ønsker gode resultat. Styr unna offentlige klinikker, som f.eks KK Bergen.

Anonymous poster hash: 554cd...c96

Skrevet

Kjenner følelsen din godt. her tok det nærmere 2,5-3 år før noe skjedde. Om du er i Oslo anbefaler jeg deg å dra til legen å få henvisning til Smestadgynekologene :) Lykke til videre!

Det skjer når du minst aner det :) Her ble vi gravide på egen hånd mens vi drev i utredningen.

Skrevet

Fikk begge mine på første forsøk på Ullevål.

Anonymous poster hash: 5e494...bfb

Skrevet (endret)

Kom deg til utredning. Privat går raskere kan ta lang tid i det offentlige.Her gikk jeg privat og fikk time med en gang, ble ikke så ille prismessig altså.Så ble vi henvist til riksen etterhvert.:)Vi var heldige å bli gravide etter lapraskopi. Hadde begynnt å spraye til Ivf forsøk og den mnd satt hun.

Endret av *Smiley*
Skrevet

Skal jeg gjøre er så lei. Har to barn fra før med en annen far. Klaffer dårlig med den nye. Har så lyst å gi han et barn og. Han har ingen fra før. Veit jeg ikke skal klage da jeg har to men vil så gjerne:)Skal sies at jeg nærmer meg 30 og ikke har mange år igjen som fruktbar 1-2 i følge legen i allefall. HI

Skrevet

Skal jeg gjøre er så lei. Har to barn fra før med en annen far. Klaffer dårlig med den nye. Har så lyst å gi han et barn og. Han har ingen fra før. Veit jeg ikke skal klage da jeg har to men vil så gjerne:)Skal sies at jeg nærmer meg 30 og ikke har mange år igjen som fruktbar 1-2 i følge legen i allefall. HI

Om den nye mannen din er barnlaus har de vel krqv på fertilitetsbehandling?

Uansett, etter eit år utan resultat er det lurt å oppsøke hjelp for å finne ut av problemet. Kanskje er det ikkje eit problem ein gong, mange par brukar litt tid. Og om der er hindringar treng det ikkje vere noko som krev så drastiske tiltak som assistert befruktning.

Men ingen tvil om at det er kjipt å gå mpnad etter månad utan å lukkast, har vore der og det er alt anna enn kjekt :(

Håpar du lukkast i å bli gravid.

Skrevet

Om dere er i Trondheim eller omegn få fastlegen til å henvise deg til Medicus, fikk veldig god hjelp der. De starter med mannen og tar så hormonprøver og legger opp opplegg til deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...