Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #1 Skrevet 1. september 2013 Ja, vi har jo alle bekymringer og dette er tråden for de små bekymringene og ikke de store, de har vi da nok av uten at vi skal tenke på dem hele tiden. * At jeg var oppe og våken FØR kl 0600 og at det gjør meg til morder, den stakkars flue så ikke at det kom engang. * Lyder på tegneserier, når du endelig har forhandet deg frem til volumet på tven for å fjerne den verste støyen er det REKLAME! du kaster deg over fjernkontrollen i ren desprasjon for å få ned lyden, bommer på bordet og tryner på gulvet og barna, ha barna ler som hyeener i bakgrunnen og lyden på tven er fortsatt like høyt! * Dagens middag, det er jo tross alt søndag så det må være en ordentlig søndagsmiddag... DU vrir hjernen i sirkler og det eneste du kommer på er pølser. .. *Gårsdagens hundebæsj... Den som jeg burde ha plukket opp med en gang ble visst liggende over natten og venter spent på meg i dag, men hva om noen rekker å tråke i den eller enda verre falle i den.... Ugghhhh Kjenner også at det bekymrer meg at det er over 12 timer til jeg kan krype under dyna igjen, tenk om dagen faktisk blir lang.. Sannsynligheten for at det skjer er vel lik null, men what if liksom... Anonymous poster hash: 0e137...a66
Gjest cd0da Skrevet 1. september 2013 #2 Skrevet 1. september 2013 Eneste bekymringen jeg har nå er at dyna er kald når jeg skal sove når mannen står opp og jeg dermed ikke blir varm på føttene. Var ille gulvkaldt her idag
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #3 Skrevet 1. september 2013 Å en ting til som bekymrer meg... At zolando sender meg mail fordi de har savnet meg=-O Hi Anonymous poster hash: 0e137...a66
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #4 Skrevet 1. september 2013 det som bekymrer meg, er om jeg skal få for tidlig eggløsning, så ikke vi får ut noen egg... eller at de får ut egg, men ikke kan føre tilbake siden... - bekymrer meg for om gresset blir klippet - zalando sender meg "savnet" mil og - Bekymret for om jeg orker noe som helst i dag.. takk.. det var godt å blåse ut litt Anonymous poster hash: 756f1...7a0
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #5 Skrevet 1. september 2013 Er så syk at jeg ikke orker annet enn å ligge på sofaen, og er bekymret for at 2-åringen skal bli smittet så hun ikke kan dra i barnehagen i morgen... Anonymous poster hash: 8f76b...243
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #6 Skrevet 1. september 2013 Jeg bekymrer meg litt for hvordan jeg skal komme meg gjennom nok en dag med svigers. Og jeg må snart stå opp for å finne det ut!! Anonymous poster hash: 56270...584
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #7 Skrevet 1. september 2013 Ja, vi har jo alle bekymringer og dette er tråden for de små bekymringene og ikke de store, de har vi da nok av uten at vi skal tenke på dem hele tiden. * At jeg var oppe og våken FØR kl 0600 og at det gjør meg til morder, den stakkars flue så ikke at det kom engang. * Lyder på tegneserier, når du endelig har forhandet deg frem til volumet på tven for å fjerne den verste støyen er det REKLAME! du kaster deg over fjernkontrollen i ren desprasjon for å få ned lyden, bommer på bordet og tryner på gulvet og barna, ha barna ler som hyeener i bakgrunnen og lyden på tven er fortsatt like høyt! * Dagens middag, det er jo tross alt søndag så det må være en ordentlig søndagsmiddag... DU vrir hjernen i sirkler og det eneste du kommer på er pølser. .. *Gårsdagens hundebæsj... Den som jeg burde ha plukket opp med en gang ble visst liggende over natten og venter spent på meg i dag, men hva om noen rekker å tråke i den eller enda verre falle i den.... Ugghhhh Kjenner også at det bekymrer meg at det er over 12 timer til jeg kan krype under dyna igjen, tenk om dagen faktisk blir lang.. Sannsynligheten for at det skjer er vel lik null, men what if liksom... Anonymous poster hash: 0e137...a66 Anonymous poster hash: 3dfeb...7e8
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #8 Skrevet 1. september 2013 Bekymrer meg for at Plumboen jeg nettopp helte i dusjen skal gjøre vondt verre... At omtrent 10 liter vann som jeg nettopp har kokt ikke renner igjennom og at det varme vannet smelter dusjen... Idiotiske tanker Bekymrer meg over at min jente på 3 år kjeder seg i dag. Hun har feber, men har god form, og vil bare leke. Jeg derimot er ganske sliten av å leke og styre. Har mye husarbeid og forberedelser å gjøre til i morgen kveld. Hvordan skal jeg da liksom klare å underholde treåringen samtidig... Så er jeg bekymret for at vaskemaskinen er ødelagt. Bah... Må dra å rense filteret for å se om det kanskje bare er det... Anonymous poster hash: 9dfae...efc
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #9 Skrevet 1. september 2013 - for når minsten får enda en tann (= minimalt med søvn) - for om vi rekker å male huset - for om vi klarer å få til en ok barnebursdag Anonymous poster hash: acc0a...75a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå