Gå til innhold

Har du sett Madickenfilmene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller lest bøkene? Vi kjøpte filmene i går og har ikke sett dem siden jeg selv var barn. 

Er Rickard en fantasivenn av Madicken? 

Anonymous poster hash: c94dc...5dc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja "han" slemme som alltid får skylden for noe hun selv har gjort :)

Skrevet

Hæ? Nehei? Den delen har jeg ikke skjønt enda :P Har ikke sett filmene på 10 år heller da så håper jeg er unnskyldt ;) 

Skrevet

Det er en slem fantasivenn som hun påstår går i klassen ja :)

Jeg har kjøpt samleboksen med alle filmene til Astrid Lindgren og noe forvirrer meg litt. På den julefilmen hvor juleklipp fra alle filmene er samlet så ser vi Madicken, faren og lillesøsteren pakker inn gaver men dette vises ikke på noen av de to Madickenfilmene??

Anonymous poster hash: ad435...bb9
Skrevet

Jeg har aldir lest Lindgren bøkene, men skjønner jo at hun var en spennende forfatter. Filmene har jeg selvsagt sett, men som barn. 

Takk for svar! 

HI

Anonymous poster hash: c94dc...5dc
Skrevet

Åh, mimre. Madicken var noe av det bedre på TV da jeg var barn, tøff og snill på samme tid.

Mens Pompel og Pilt skremte livskiten ut av meg, kommer nok aldri over de traumene.

Skrevet

Hæ? Nehei? Den delen har jeg ikke skjønt enda :P Har ikke sett filmene på 10 år heller da så håper jeg er unnskyldt ;)

Nei, vet du.. Jeg tenkte på "Abbe" :P hehe

Skrevet

Åh, mimre. Madicken var noe av det bedre på TV da jeg var barn, tøff og snill på samme tid.

Mens Pompel og Pilt skremte livskiten ut av meg, kommer nok aldri over de traumene.

Grøss & Gru... Pompel & Pilt. Hadde nesten fortrengt de. :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...