Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #1 Skrevet 1. september 2013 Hvor pålitelige er stav graviditetstestene (som viser streker) i forhold til andre? IKM i dag (tror jeg) og negativ med stavtest. Anonymous poster hash: 09ad5...756
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #2 Skrevet 1. september 2013 De er like pålitelige som alle andre tester.. Som regel slår de ut tidligere enn digitale.. Anonymous poster hash: 86edb...942
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #3 Skrevet 1. september 2013 De har vært mer pålitelige her Anonymous poster hash: 563a4...2d3
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #4 Skrevet 1. september 2013 Æsj. Var ikke det svaret jeg ville høre:-( Enda ingen mens, og jeg jar tydelige blodårer så går fra den ene puppen og ned langs armen. De to første graviditetene har jeg testa etter IKM pga at jeg ikke har planlagt det. Er mulig å først få positivt etter IKM? Anonymous poster hash: 09ad5...756
Caprica Skrevet 1. september 2013 #5 Skrevet 1. september 2013 Æsj. Var ikke det svaret jeg ville høre:-( Enda ingen mens, og jeg jar tydelige blodårer så går fra den ene puppen og ned langs armen. De to første graviditetene har jeg testa etter IKM pga at jeg ikke har planlagt det. Er mulig å først få positivt etter IKM? Anonymous poster hash: 09ad5...756 Ja! Gravitestene tester for HCG, et hormon som skilles ut når egget er blitt befruktet . Noen produseres mye HCG fort og kan få pos test tidlig, andre produserer lite HCG og kan få en falsk negativ i starten fordi HCG-nivået i kroppen er under "trigger - konsentrasjonen". Vent til evt uteblitt mens og test igjen..
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #6 Skrevet 1. september 2013 Æsj. Var ikke det svaret jeg ville høre:-( Enda ingen mens, og jeg jar tydelige blodårer så går fra den ene puppen og ned langs armen. De to første graviditetene har jeg testa etter IKM pga at jeg ikke har planlagt det. Er mulig å først få positivt etter IKM? Anonymous poster hash: 09ad5...756 Ja! Gravitestene tester for HCG, et hormon som skilles ut når egget er blitt befruktet . Noen produseres mye HCG fort og kan få pos test tidlig, andre produserer lite HCG og kan få en falsk negativ i starten fordi HCG-nivået i kroppen er under "trigger - konsentrasjonen". Vent til evt uteblitt mens og test igjen.. Hcg produseres ikke før egget har festet seg. Ikke fra befruktning. Anonymous poster hash: e85f2...d14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå