Gå til innhold

Kven skulle trudd..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..at det skulle vere kjedelig med ein rolig morgon aleine?

Mannen er reist på skytekonkurranse, eg har vore oppe i ein time aleine og eg vurderar sterkt å vekke lisja. Det er så stille og kjedelig her..

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:huh:  :huh:  :huh: Alvorlig talt. Det er ikke rart at denne ble stående ubesvart. Det er jo ingen som kan relatere :lol:

Dersom du kjeder deg etter en time med morgen-idyll alene, sier jeg som min mor alltid sa til meg: Det er sunt å kjede seg! B)

Skrevet

Situasjonen du beskriver ovenfor en for meg en fjern drøm!

Her blir jeg enten vekket av en som ROPER mamma femti ganger før jeg rekker å komme meg opp av sengen eller en som sitter på do og roper "ferdig" evnt river ut alt av klesskapet sitt for å finne en kjole.

Tenk å kunne stå opp, ta seg en dusj, lage seg en kopp te og lese avisen. Sukk!

Du får nyte det før neste kommer ;)

Skrevet

Herregud, jeg skulle gitt myyye for å "kjeda" meg. Sånn som det er nå har jeg ikke hatt et eneste sekund uten en unge på meg eller nær meg på 7,5 mnd- og det døgnet rundt. Utenom noen kortere turer med bikkja da- men jeg blir jo fader meg oppringt halvveis i turen med beskjed om at puppen må komme hjem da også..  <_<

Skrevet

Det er ikkje ofte kan eg forsikre. Ho har gått i barnehagemodus og våknar rund 7 nesten kvar dag, og like ofte tidlegare som seinare :(

Frustrasjonen denne dagen gjekk nok meir på at eg våkna tidleg enn at ho våkna seint..

Bekkenløysing gjer at eg våknar altfor tidleg og ikkje greier å bli liggande :(

Skrevet

I know the feeling! Mannen reiste av gårde til fjells i dag med de to yngste. Storejenta mi skulle noe i kveld, så vi drar etter i morgen. Har vært sååå rastløs i dag!

Skrevet

Åhoi, da hadde jeg ligget langstrak på sofaen i pysjbukse, med kaffekoppen balanserende på en bok på magen, og fjernkontrollen til tvn i hånda. Og kanskje en sjokolade i andre hånda. Mest fordi jeg sliter med å tenke på noe annet enn sjokolade akkurat nå. Det passer til ALT! Det er til og med en perfekt frokost.

Skrevet

Mest fordi jeg sliter med å tenke på noe annet enn sjokolade akkurat nå. Det passer til ALT! Det er til og med en perfekt frokost.

Jeg kunne ikke vært mer enig. Men skulle ønske jeg ikke var det..  :wacko:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...