Gå til innhold

Septemberjenter!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

23 . september kom minstemann! Seks dagar før termin. Deilig å vere ferdig, og godt å vakne opp idag på termindato og sjå på vidunderet som ligg ved sidan av meg, heilt ferdig :-)

Gratulerer så mye :) 23/9 var en fin dag å få barn på, hehe ;)

23 . september kom minstemann! Seks dagar før termin. Deilig å vere ferdig, og godt å vakne opp idag på termindato og sjå på vidunderet som ligg ved sidan av meg, heilt ferdig :-)

Takk! Ja, det var ein veldig fin dag :-)

Annonse

Og gratulerer til deg og! :-)

Føler med deg zombie2be.... Går på overtid selv.... 41+4 idag...... Var å blei strippa både fredag og igår til ingen hjelp ser det ut for...... Blir satt i gang på torsdag om det ikkje skjer noe før....... Men det føles som en evighet til :s Så blir nok oktober baby på meg.......

Føler med deg zombie2be.... Går på overtid selv.... 41+4 idag...... Var å blei strippa både fredag og igår til ingen hjelp ser det ut for...... Blir satt i gang på torsdag om det ikkje skjer noe før....... Men det føles som en evighet til :s Så blir nok oktober baby på meg.......

Åååå, jeg føler med deg å!!!

Krysser fingre OG tær for at det plutselig er vår tur!!! Ser absolutt ut som det blir oktoberbaby ja... :o

Jeg fikk en relativt stor gutt på termin 20. September! 3934 gram, 53 cm og 37 cm rundt hodet. Magisk å være ferdig! :D

Begynte med smårier på mandagen, ble voldelig strippa på tirsdagen, lagt inn på sykehuset på onsdagen og på fredags morgen kom verdens fineste lille mann! Tok tid, men sykt verdt det! ;)

Grattis til alle dere andre som er ferdige og lykke til dere som fremdeles venter! :D

Endelig var lille gutten vår her :)

Var på overtidskontroll mandag 23 september , 8 dager over termin, ble satt i gang med ballong 16.30, vannet gikk 15 min senere og riene startet 3 kvarter senere. Hadde da en intens natt med heavy rier og holdt meg kun på 4 cm åpning.. Sakte fremgang selvom riene var regelmessige og intense.. Når jeg fikk kraftige rier gikk hjerterytmen til lillegutt ned og de overvåket dette hele tirsdags dagen.. Det hele endte med keisersnitt da han ikke ville komme ut på egenhånd og kl 17.39 den 24 september var babyen min født ;)

Han var 3590 g og 51 cm lang og helt perfekt <3 Deilig å endelig være i mål :)

Masse lykke til til dere som fortsatt venter :)

Endelig var lille gutten vår her :)

Var på overtidskontroll mandag 23 september , 8 dager over termin, ble satt i gang med ballong 16.30, vannet gikk 15 min senere og riene startet 3 kvarter senere. Hadde da en intens natt med heavy rier og holdt meg kun på 4 cm åpning.. Sakte fremgang selvom riene var regelmessige og intense.. Når jeg fikk kraftige rier gikk hjerterytmen til lillegutt ned og de overvåket dette hele tirsdags dagen.. Det hele endte med keisersnitt da han ikke ville komme ut på egenhånd og kl 17.39 den 24 september var babyen min født ;)

Han var 3590 g og 51 cm lang og helt perfekt <3 Deilig å endelig være i mål :)

Masse lykke til til dere som fortsatt venter :)

Gratulerer så masse! :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...