Gå til innhold

Septemberjenter!

Anbefalte innlegg

Oj må være sjokk å få vite nytt kjønn så sent:o

får håpe dere får byttet en del klær da. Ble nesten litt nervøs selv for om vi får jente i stedet for gutt...:/ men ingen krise akkurat. Ei jente er like velkommen:) og da har vi masse jenteklær fra før. Har ei jente på 2,5 år fra før;)

Fortsetter under...

Åh! Jeg skulle ønske jeg nærmet meg og! Mye kynnere her i dag, og har hatt mye nedpress og stikkinger den siste uka, men av erfaring så vet jeg at det skal komme flere runder med regelmessige vonde kynnere før det starter på ordentlig... En uke til termin i morgen, så jeg regner med ca to uker til fødsel. Føles uoverkommelig lenge! Er så utrolig sliten og lei :(

Åh! Jeg skulle ønske jeg nærmet meg og! Mye kynnere her i dag, og har hatt mye nedpress og stikkinger den siste uka, men av erfaring så vet jeg at det skal komme flere runder med regelmessige vonde kynnere før det starter på ordentlig... En uke til termin i morgen, så jeg regner med ca to uker til fødsel. Føles uoverkommelig lenge! Er så utrolig sliten og lei :(

Huff samme her! Er så utålmodig og lei av å leke flodhest nå. Dette er min første så jeg kjenner ikke alle tegnene enda. Litt redd for å få det hysterisk førstegangs fødende stempelet..

Annonse

Da har jeg blitt mamma til en nydelig liten prins :-) fødselen gikk over all forventning, mye lettere enn forrige gang. Vannet gikk 8.00, 9.00 startet riene og 11.06 var gutten ute. En rask og intens fødsel :)

Lykke til alle andre septemberdamer !

Da har jeg blitt mamma til en nydelig liten prins :-) fødselen gikk over all forventning, mye lettere enn forrige gang. Vannet gikk 8.00, 9.00 startet riene og 11.06 var gutten ute. En rask og intens fødsel :)

Lykke til alle andre septemberdamer !

Gratulerer !!! :)

Annonse

Gutten vår kom til verden 6. september, 9 dager før termin! En litt tøff og intens fødsel, men såå verdt det! Verdens fineste gutt var 3755 gram og 50 cm  :wub: Vannet gikk 01.45, riene startet 02.30, dro til ABC klinikken i 6 tida, hadde da 6 cm åpning. Gutten var ute klokken 10.00  :P

Gutten vår kom til verden 6. september, 9 dager før termin! En litt tøff og intens fødsel, men såå verdt det! Verdens fineste gutt var 3755 gram og 50 cm  :wub: Vannet gikk 01.45, riene startet 02.30, dro til ABC klinikken i 6 tida, hadde da 6 cm åpning. Gutten var ute klokken 10.00  :P

Gratulerer så mye :)

Skulle egentlig vært ferdig nå jeg, eller i går rettere sagt. Var satt opp på planlagt snitt, men pga kaos, for lite operasjonsstuer o.l så ble ks utsatt med hele 3 dager! Og dette fikk vi vite etter 8,5 timer på sykehus, gjort klar med kateter(au) og veneflon. Ikke hadde jeg spist eller drukket siden kvelden før. Må si det rant noen tårer av ren frustrasjon da...

Vel, er klar for ny omgang på torsdag. Håper ikke fødselen starter av seg selv innen da....

Huff, det hørtes rett og slett fryktelig ut, Amabolla! Det er en så ekstrem situasjon helt på tampen av svangerskapet at tre dager føles som tre uker, minst! Også etter så mye venting, fasting og klargjøring da... Stakkar. Det er lov å synes synd på seg selv i dag :)

Skulle egentlig vært ferdig nå jeg, eller i går rettere sagt. Var satt opp på planlagt snitt, men pga kaos, for lite operasjonsstuer o.l så ble ks utsatt med hele 3 dager! Og dette fikk vi vite etter 8,5 timer på sykehus, gjort klar med kateter(au) og veneflon. Ikke hadde jeg spist eller drukket siden kvelden før. Må si det rant noen tårer av ren frustrasjon da...

Vel, er klar for ny omgang på torsdag. Håper ikke fødselen starter av seg selv innen da....

Oiiiiiiii!!! Er det sant!!!!??? :( fikk litt hetta her nå, skal ha planlagt ks selv... Hvilket sykehus er dette? Håper ikke dette skjer meg altså :( :(

Heldigvis ikke lenge til torsdag men forstår du ble frustrert og lei deg :( Bare å knipe så lenge ;) lykke til!

Ahus. Har jo googlet litt og ser at det i sjeldne tilfeller kan bli utsatt 1-2 dager, men har aldri hørt om 3 dager. Hun som var på samme rom som jeg ble utsatt til onsdag.

Så da er det ny runde med Hibiskrub eller hva det heter i morgen kveld...

Gjest 3 små ♥

Lillegutten min kom til verden i går 9.9 :) 4 dager før termin. Fødselen tok 1 time fra første rie til han var ute. Hadde gått med 5-6 cm åpning noen dager i forkant, så det var nok litt av grunnen til at det gikk så radig. Men jeg vil ikke si at tredjemann er en luring, det var null tvil da det satte i gang:) Og bare 2 dager med litt uregelmessige kynnere forut. Er i tipp topp form nå, og nyter tida med mine 3 små :) Lykke til dere som fortsatt venter og gratulerer til dere som er i mål!

Herregud, så kjipt :/

Ahus. Har jo googlet litt og ser at det i sjeldne tilfeller kan bli utsatt 1-2 dager, men har aldri hørt om 3 dager. Hun som var på samme rom som jeg ble utsatt til onsdag.

Så da er det ny runde med Hibiskrub eller hva det heter i morgen kveld...

Huffameg :( Jeg skal på Ullevål jeg da.... Får håpe de ikke er like bissi der når jeg skal inn... :) da vet jegærlig talt ikke hva jeg gjør!! Gruer meg.

En dag igjen på deg nå da :) og nå kan de ikke utsette det noe mere vel!!!!?

Gratulerer så mye til deg, 3 små ;) Nå kommer den ene september babyen etter den andre her :) :) :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...