Gå til innhold

Septemberjenter!

Anbefalte innlegg

Da er måneden vår kommet! Hvordan går det med dere?

Jeg har termin den 4. og venter i spenning... Ingen tegn! Hun er ikke festet og hun lå høyt oppe ved forrige kontroll. Selv vet jeg at jeg venter nok et 4kilos barn, så er redd for å gå på overtid. Fødte kun to dager over termin sist, så krysser fingrene for at lillesøster er her innen helga! <3

Ellers syns jeg for øvrig det er litt dumt å ikke rekke bhg-frista da, men det løser seg nok! Vi venter gledelig med å sende henne i bhg, men å vente helt til hun er 2år kan bli tøft økonomisk.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144077116-septemberjenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurraaaaa! Dette har jeg jammen ventet lenge på :D Endelig er vår måned her.

Jeg har termin den 14. og har hele tiden visst at det kom til å bli et septemberbarn, så bhg-fristen er jeg ferdig å tenke på... Kjipere for dere som har håpet å rekke den ;) Jeg har også gått over begge de andre gangene, og regner med å gjøre det denne gangen og.

Jeg kommer også til å få et ca. 4-kg-barn, men det stresser meg ikke. Fødte en på 4kf helt naturlig i vann sist og det gikk så greit, så satser på gjentagelse nå :)

Lykke til og "gratulerer med dagen" alle med termin i september ;)

Jippi :) Endelig er måneden vi har ventet på her , spennende :) Jeg har termin den 15, og skal bli mamma for første gang. ( Bonusmamma til en gutt på 7 år) . Så for meg er alt nytt, gleder meg bare veldig til å ha mageboeren min i armene mine <3 Så de neste ukene går nå kun til redebygging, alt er vel så å si klart, vaske huset og bake til barselbesøk er det som gjenstår :)

Annonse

Har planlagt ks den 19 sept og synes at det er fortsatt leeenge å vente. Jeg er ganske sur og grinete, hormonene gjør meg gal. Har fått tvangstanker om å vaske huset hele tiden og jeg klarer ikke å la være å gjøre det  :(

Ellers er jeg utrolig sliten, har mye kynnere, halsbrann, vondt i ryggen, sover dårlig  og selv om jeg synes det er en evighet til terminen føler jeg at jeg ikke har kontroll over alt som må ordnes før babyen kommer. Klarer ikke å slappe av både fysisk og psykisk. Ganske slitsomt... Utrolig nok er dette mitt andre barn.

Ja, endelig september :). Termin 19 september. Håper på å få solgt leiligheten våres den kommende uken. Med visning imorgen er det nok å gjøre ;). Har ikke helt fått begynne med redebygging enda da leiligheten skal ha så lite stæsj som mulig på visning. Er glad for å ha perm og skal prøve nyte egentiden før lillemann kommer. Men han må gjerne komme før termin :)

Har termin 15. september med første barn. Er mer enn klar for å få han ut nå! Formen varierer veldig, men at det er tungt nå skal jeg ikke legge skjul på  :unsure: Har trodd et par ganger at fødsel nærmet seg veldig, men den gang ei. Murring i magen fortsetter å komme og gå... Venter en stor gutt på rundt 4 kg, så har virkelig ikke lyst til å gå over termin. Vet jo at jeg faktisk kanskje må gå gravid i 3-4 uker til, kan ikke si det frister  :blink: 

Ja veldig glad for å se september på kalenderen her også. Et steg nærmere! Terminen min er 16. , så det er neste mål. Jeg har også en forhistorie med å bli igangsatt og overtid, så tror ikke at denne heller kommer ut med det første, men håper jo at fødselen skal starte av seg selv rundt terminen.

Formen er egentlig ganske bra, selv om det begynner å bli litt tungt blåbær tur i dag så vi fikk til dessert, stor stas for barna!

Må si jeg er utålmodig etter å møte lillegutt;) Har termin 7 sept. Venter på at d skal bli mer vondt etter 14 dager med vonde kynnere. Sover dårlig på natta pga kvalme og vonde kynnere. Samt vondt i hofter og rygg. Får ta d som forberedelse til våkenetter;)

Hodet har vært festet i 3 uker, slimproppen har kommet for 14 dager siden og babyen har daglige utbruddsforsøk(kjennes d ut som). Presser vanvittig mot underlivet og rompa.

Er 2 gangs så dagene går fort med en 2 åring i hus. Er ferdig med alle forberedelser. Kanskje bake litt mer:)

Må si jeg er utålmodig etter å møte lillegutt;) Har termin 7 sept. Venter på at d skal bli mer vondt etter 14 dager med vonde kynnere. Sover dårlig på natta pga kvalme og vonde kynnere. Samt vondt i hofter og rygg. Får ta d som forberedelse til våkenetter;)

Hodet har vært festet i 3 uker, slimproppen har kommet for 14 dager siden og babyen har daglige utbruddsforsøk(kjennes d ut som). Presser vanvittig mot underlivet og rompa.

Er 2 gangs så dagene går fort med en 2 åring i hus. Er ferdig med alle forberedelser. Kanskje bake litt mer:)

Spennende!  Høres virkelig ut som om det kan skje når som helst.

Skulle ønske jeg kunne si det samme... Har ikke kjent en eneste kynner i hele svangerskapet, ikke kjenner jeg noe nedpress eller slimpropp heller :/ 

Termin 16 september, så det er jo en stund til enda, men jeg begynner å bli utålmodig :P

Heihei!

Jaaa-endelig er måneden kommet;) håper virkelig det blir denne mnden.. har termin 24,så kan jo strengt tatt bli oktober på meg da!! Hååper virkelig ikke det.. litt over 3 uker til termin og er såå klar.

3mann her, og merker dette svangerskapet har vært vanvittig tungt ift de to første. Sovner av så fort jeg får sjansen..

Nei, her må de siste forberedelsene tas til uka, så er det bare å ta livet med knusende ro og kanskje bake litt etterpå:)

Annonse

Hei, og lykke til alle sammen:0) Har termin 10., men regner med p få over igjen. Nr fire dette. Gleder meg til å bli ferdig med bekkenløsning, kvalme, halsbrann, vondt i rygg og mage, kynnere. Men gleder oss veldig til å få siste mann i armene våre:0)

Termin i morgen, 3., men ser ikke ut som noe skjer. Hun er liten, ligger langt nede, godt festet (hodet så langt nede at det var umulig å måle på ultralyd for en uke side ) og jeg har hatt mensmurringer og semi-regelmessige, vonde kynnere i fire uker nå, så det trenger visst ikke bety noe som helst :/

Utålmodig!

Jeg har termin den 14. og har hele tiden visst at det kom til å bli et septemberbarn, så bhg-fristen er jeg ferdig å tenke på... Kjipere for dere som har håpet å rekke den ;) Jeg har også gått over begge de andre gangene, og regner med å gjøre det denne gangen og.

Jeg kommer også til å få et ca. 4-kg-barn, men det stresser meg ikke. Fødte en på 4kf helt naturlig i vann sist og det gikk så greit, så satser på gjentagelse nå :)

Barnehagefristen har blitt flyttet til 1.november, så vi september og oktoberjentene rekker den allikevel:)

Anonymous poster hash: 9714b...470

Barnehagefristen har blitt flyttet til 1.november, så vi september og oktoberjentene rekker den allikevel:)

Anonymous poster hash: 9714b...470

Hæ? Er den det? Har jeg ikke fått med meg! Nå ble jeg glad  :rolleyes:

Her var vi på 4d ultralyd igjen i dag. Her er vår lille gutt plutselig blitt ei jente. Fikk beskjed ved ordinær ultralyd at jeg ventet en gutt etter det har vi ikke sett noe mer etter kjønn på ultralyd.

I dag gikk vi på en 4d for familien og beste foreldre sin skyld. Der fikk vi beskjed om at her var det ikke noen gutt nei.

Like lykkelig , men ganske overrasket kan man si.

Vi får håpe den lille jenta liker lyse blått da, er ikke alt jeg får byttet :)

Her var vi på 4d ultralyd igjen i dag. Her er vår lille gutt plutselig blitt ei jente. Fikk beskjed ved ordinær ultralyd at jeg ventet en gutt etter det har vi ikke sett noe mer etter kjønn på ultralyd.

I dag gikk vi på en 4d for familien og beste foreldre sin skyld. Der fikk vi beskjed om at her var det ikke noen gutt nei.

:o  wow...for en overraskelse... håper det ikke skjer med meg da jeg har vasket alle klær og får ikke byttet noen ting.

:o wow...for en overraskelse... håper det ikke skjer med meg da jeg har vasket alle klær og får ikke byttet noen ting.

Vi er litt lettere i sjokk kan du si. Nå må jo navn og diverse tenkes igjennom på nytt. Kanskje male litt barnerom på nytt også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...