Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #1 Skrevet 1. september 2013 Har hatt det i storetåen siden jeg var 14, for litt over ett år siden hadde jeg det i begge tærne, og det var så vondt at jeg fikk nesten ikke på meg sko. Gikk til legen, og han henviste meg til legevakten for å operere vekk litt av neglen. Gjorde dette tok vekk litt negl på begge siden, på den ene storetåen. de tok den fordi det var den verste. Fikk noe etsende på den ene siden, slik at neglen ikke skulle komme tilbake. Fikk beskjed om at jeg kom til å ha vondt i ca 2 dager. vel det gikk LITT lengre tid enn det. Tror jeg gikk på krykker i nesten en uke og uten sko i ca 2. Dette er nå over ett år siden, og det har fortsatt ikke blitt bra. er bra i perioder, så lenge je gikke går med sokker eller sko. Kan gå med flippflops. veldig greit om sommeren, men begynner jo å bli høst snart. Kan stikke en nål ca 1 cm inn i siden på tåen uten at jeg kjenner noe. Men hvis jeg tar på toppen av tåen er det veldig vondt. Bruker bacimycin, og det trekker ut litt av betennelsen, men hjelper ikke i det lange løp. Noen andre som har vært igjennom dette?? trenger litt tips til hvordan dette kan blir bra igjen. den andre tåen som jeg ikke opererte er nå helt fin, ikke hatt betennelse i den på over ett år. og det er første gang på 14 år. Anonymous poster hash: c1f79...116
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #2 Skrevet 1. september 2013 Vet du om de skrapte bort "rota" på neglen, eller om de bare kutta av endel av neglen? Jeg har nemlig gjort begge deler, er bare når neglen bli skrapt helt bort at betennelsen og plagene ble borte. Anonymous poster hash: fdc0d...113
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #3 Skrevet 1. september 2013 vet han klipte helt ned på begge sider. Under huden også. spylte med noe greier. og på ene siden puttet han ett eller annet som skulle gjøre slik at det ikke kom negl der, han ville ikke gjøre det på andre siden fordi jeg hadde så mye betennelse. han sa i hvertfall at det ikke skulle komme ny negl på den ene siden. Anonymous poster hash: c1f79...116
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå