Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #1 Skrevet 31. august 2013 Jeg skal lage kort med et ordtak om det å leve hver dag og ikke vente på livet, men så er jeg helt blank på et godt ordtak. Noen som kan hjelpe? Anonymous poster hash: 640ce...412
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 31. august 2013 #2 Skrevet 31. august 2013 Himmelen, solen, latter & gråt, vi er alle i samme båt.Venner, familie & venner min venn... Du lever idag og aldri igjen.Du er deg selv, glem ikke det! Enhver er sin egen lykkes smed.Gjør som du vil, ikke som andre. Søk etter veien du selv vil vandre.Livet er vakkert, lev det i dag. Skrik ut din glede, men må du, så klag.Kjenn på din lykke, glem disiplin. Carpe diem, dagen er din! Dette syntes jeg er fint
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 31. august 2013 #3 Skrevet 31. august 2013 Ordtak ja.. Vel, ble mer ett dikt dette da. Men kan jo ta et vers fra det da
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 31. august 2013 #4 Skrevet 31. august 2013 Alle disse dagene som kom og gikk, ikke visste jeg at det var selve livet.Kategori: Ordtak Fra http://www.ordtak.com/emne.php?cid=30
Tabitha Skrevet 1. september 2013 #5 Skrevet 1. september 2013 (endret) "På ropet i skogen har ingen fått svar, så ta bedre vare på det du har" (De nære ting) "Hver dag har nok med sin egen plage" (Jesus) "Ingen har lagt til en eneste dag til sin livslengde, med bekymringer" (Jesus) Endret 1. september 2013 av Avatar
IceNose Skrevet 1. september 2013 #6 Skrevet 1. september 2013 "Det fine med fremtiden, er at den kommer kun en dag av gangen"
MammantilNurket Skrevet 1. september 2013 #7 Skrevet 1. september 2013 Seize the moment, coz tomorrow you might be dead. (Buffy)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå