Gå til innhold

Bf og jeg er uenige om barneoppdragelsen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er for lite konsekvent, han er alt for streng. Dette fører til stygge krangler. Han er forresten min eks, men når vi er sammen alle så hakker han på meg ustoppelig. Rister på hodet, demonstrerer med å si Faen altså, å herregud!, borskjemte unger! Alt er min feil, han sier at det er jeg som må oppdra dem skikkelig siden jeg har dem mest. Men han nekter å snakke ordentlig om dette, han bare sitter og kjefter og roper til meg og forteller meg alt jeg gjør galt. Han roper og banner til ungene også. Truer med at hvis de ikke hører etter nå så skal de få! Da han sa det spurte jeg hva de skulle få, men det kunne han ikke svare på. Han har også sagt at de skulle hatt juling en gang, men da jeg tok han for det, så sa han at det kom han selvfølgelig aldri til å gjøre. Er det jeg som er vanskelig som ikke vil være med på en oppdragelse med banning og roping? Han vil ikke høre om det jeg har å si og har lest om i bøker og på nett. Er helt fortvilt. Hva gjør jeg?

Anonymous poster hash: 89ce9...037
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere bør møtes på midten. Å være konsekvent er viktig, men å rope, skrike og å true er uakseptabelt i hverdagen.

Familievernkontoret kan være et bra sted for dere å møtes og bli enige om hvilken linje dere skal legge dere på før dere nærmest ødelegger barna med forvirrende oppdragelse i to svært ulike hjem

Anonymous poster hash: 9892f...c0c
Gjest Morn du
Skrevet

Har du lest at å være lite konsekvent er bra?

Kjøp to eksemplarer av boka De utrolige årene. Det vil gi deg og bf gode verktøy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...