Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #1 Skrevet 31. august 2013 Dag 3 på slankingen og kjenner hjernen jobber imot meg. Please si at det blir bedre? Vil ikke være sukkerslave og fanget i kroppen min lengere! Anonymous poster hash: 2edc9...0f0
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #3 Skrevet 31. august 2013 Jeg er på dag 6 og hadde også en down den tredje dagen. Da tenkte jeg at det er jo ikke sååå ille å være tykk men jeg beit tennene sammen og kom over den bøygen og nå føler jeg at jeg har fått litt rutine på måltider og mengde. Ikke minst er jeg ikke sulten hele tiden lenger. Denne gangen skal jeg i mål og jeg heier på deg også Dette klarer vi!!! Anonymous poster hash: c32a1...996
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #4 Skrevet 31. august 2013 Dag 3? Ærlig talt synes jeg ikke det blir bedre, innimellom tenker jeg også at "pyttsann, det er jo ikke så ille å være feit...". ...men nå er jeg på dag 102, 10 kg lettere, så det må jo ha blitt bedre Drikk vann. Det er for sent å spise kvelds igjen nå, så kanskje du bare bør legge deg Anonymous poster hash: fbe2a...d42
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #5 Skrevet 31. august 2013 Start med vektklubb.no! Har gått der i tre uker og gått ned 4,5 kg allerede. Funker som bare det. Før dette har jeg prøvd lavkarbo og shape up app, men det gav ingen vektendring. Det som er spesielt med vektklubb er hele pakken med diagrammer, grafer, forum, ukentlig veiing med tilbakemelding osv. Anonymous poster hash: 3fbed...1ca
moota m storebror&lillebror Skrevet 1. september 2013 #7 Skrevet 1. september 2013 Det blir bedre! Hold ut og bit tennene sammen. Resultater er den beste motivasjonen så bare stå på så blir det lettere. Hyppige små måltider for å holde forbrenningen oppe og sulten borte gjør at du glemmer sukker og alt annet du har lyst på. Der er tungt de første dagene, men det blir så masse lettere etter hvert Lykke til Jeg er også på vei ned. Hadde gått ned nesten 30 kilo, for å så legge på meg 20 kilo igjen :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå