Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 31. august 2013 #1 Skrevet 31. august 2013 jeg er den mest pysete i verden! Har nettopp sett første episode, og synes nesten den var litt skummel...blir det verre?
<3 + <3 + ? Skrevet 31. august 2013 #2 Skrevet 31. august 2013 Det blir verre, men ikke så veldig. Jeg er også utrolig pysete, men jeg liker den. Akkurat passe skummelt.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 31. august 2013 #3 Skrevet 31. august 2013 Nei uff! Jeg tør ikke å se Supernatural engang når jeg er alene
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #4 Skrevet 31. august 2013 Litt skummel, men veldig bra Men ikke så lurt å se rett før man skal legge seg, blir litt paranoid Anonymous poster hash: 8df55...1b3
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #5 Skrevet 1. september 2013 Litt skummel, men det går bra. Jeg er verdens største pyse og jeg elsker den serien!! Spenning fra begynnelse til slutt i hver eneste episode. Noen ting er veldig skummelt, mens andre ting bare er veldig veldig spennende.. Anonymous poster hash: 7e669...c9a
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 1. september 2013 #6 Skrevet 1. september 2013 Den er morsom syntes jeg Paranoia er et nøkkelord her (karakterene i serien har god grunn til det også da) men en arti serie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå