Gå til innhold

Hjelpes, hva skjer i hodet mitt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her med bena på bordet og PC'en på fanget, plutselig hører jeg en dyp drønnende lyd som bare blir høyere og høyere, samtidig føles det som om hodet mitt presses sammen og det føles som trykk i mellomørene. Ordentlig skummelt. Skjedd en gang tidligere, da skvatt jeg så mye at jeg ropte ut. Noen som har vært borti det? Lyden er som en dyp susing som bare blir høyere og høyere inni hodet, tar ikke mer enn 5-10 sekunder før hele seansen er over.

Anonymous poster hash: f860b...330
Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det omtrent som om noen plystrer deg i øret? men det kommer fra innsiden?  har opplevd det endel ganger. Hender ofte de som jobber i høylytte jobber. F.eks jobbet mange år i barnehage.

Skrevet

er det omtrent som om noen plystrer deg i øret? men det kommer fra innsiden?  har opplevd det endel ganger. Hender ofte de som jobber i høylytte jobber. F.eks jobbet mange år i barnehage.

Jeg tror vel egentlig ikke at det kan være en form for tinnitus, aldri hørt at det arter seg slik. Lyden kommer ikke utenfra heller da, for her er ingen høye lyder. Det er som en dyp lyd som bare blir dypere og dypere mens det føles som om hodet skal sprenge. Dersom det skjer flere ganger og oftere skal jeg be om en hørselstest... :wacko:

Skrevet

Ikke for å skremme deg, men jeg ville sjekket det opp med det samme. Min mor hadde en venninne for noen år tilbake som opplevde et merkelig leven i hodet sitt fra tid til annen. Hun kunne kun forklare det med at det hørtes ut som en gjeng med småbarn og eldre menn som skrek samtidig. Hun hadde en farlig hjernesvulst. 

Anonymous poster hash: 4b82a...41e
Skrevet

Jeg har legetime til uka uansett, skal nevne det for sikkerhets skyld. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...