Vinterblomst Skrevet 31. august 2013 #1 Del Skrevet 31. august 2013 mini er 10 mnd og skal være hos besteforeldre når jeg skal jobbe litt. hvordan har det gått hos dere som har gjort det samme? er så spent på hvordan hun reagerer når jeg ikke er der ved legging og oppvåkning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sprelline Skrevet 1. september 2013 #2 Del Skrevet 1. september 2013 Mini var 6 mnd første gang han sov borte. Da overnattet vi på samme sted, men mamma min la han, ga mat på natta og stod opp med ham. Når han var 8 mnd passet min mor og far ham fra lørdag i 13 tida til søndag i 13 tida. Gikk kjempegodt!!!! Han har sovet der og hos ei venninne av et par ganger etterpå og det har gått såååå bra:) mini koser seg masse, så viss det er verst for noen er det nok meg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IceNose Skrevet 4. september 2013 #3 Del Skrevet 4. september 2013 Babyen min var 4 mnd når han sov hos mormor og det gikk kjempefint!Han sov til og med på eget soverom!Etter det, så har vi hatt han på eget rom hjemme og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå