Rivjernet Skrevet 1. september 2013 #26 Skrevet 1. september 2013 Har tunge, mørke tremøbler og persiske tepper. Sofaen er kjempestor (beige) og har en rød stol til.. Huset skal pusses opp, så har ikke lagt så mye "lidenskap " i interiøret enda. Det er litt mitt og litt samboeren sitt ..
IreneUtålmodig Skrevet 1. september 2013 #27 Skrevet 1. september 2013 Her er det smått, trangt og med tapet i hvit på stua, lysegult kjøkken, lyse rosa (grøss) bad, grått på soverom. Intet av møbler som matcher , men skal flytte en vakker dag så bryr meg ikke lenger. Eneste jeg er stolt av er et hjemmelaget stort klesskap til barna
retrobohem Skrevet 1. september 2013 #28 Skrevet 1. september 2013 Vi har mörka trämöbler, massa tavlor och ting på hvite väggar, massa lyslykter och buddhafigurer, puter och plädd i starka färger, sittepuffer på gulvet, flere små lamper. Skikkeiig kos. På kjökkenet er det mer retroting, älskar orange plastikting till kjökkenet, har dessverre hvite kjedelige kjökkenskap men å en antik kjökkensoffa och respateksbord, Älskar att finna saker till hjemmet på loppis och gjör ofta om hjemme med de tingen vi har. Syns de viktigeste tingen i ett hjem er personlighet, kosvennlig og färger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå