Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #1 Skrevet 31. august 2013 hjemme hos meg er det pelspledd i soffaen med mange hvite å duserosa putee. alle bildene mine er i sølv rammer. jeg har gamle vinduer som pynt med sølvhjerter å speil i. stuebordet mitt er en gammelkabeltromme. har lyserosa duk å hvitt lysfat med sølv , engler å roser på. har srige med englevinger å teppe samt et lyshus som henger. på veggen står det LOVE, jeg har STOR klokke å i taket henger en kvist med lykt på. møblene mine går i hvitt , jeg har store kurver med pledd i sant på gulvet hsr jeg saueskinn. så hva tenker dere da? he he:) gjerne fortell hvordan det er hjemme hos deg! Anonymous poster hash: 7de0a...bbb Anonymous poster hash: 2e6a1...b4c
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #2 Skrevet 31. august 2013 beklager for rare skrivefeil. Anonymous poster hash: 2e6a1...b4c
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #3 Skrevet 31. august 2013 Vi har hvite vegger, hvitt gulv, hvite gardiner, hvit sofa, hvite møbler. Det hørtes skikkelig kjedelig ut Alt er kjøpt brukt og pusset opp/ laget selv. Noen møbler har fargerike detaljer.Har selvlagde bilder over sofaen i pastellfarger og grafiske mønster. Har gamle reklameplakater og skoleplansjer til pynt. Har bilderammer i pastellfarger. Fargerike puter og pledd i duse farger i den hvite sofaen. Har masse blomster i vinduskarmene som tar igjen fargene i interiøret. Har laget belysning over stuebordet selv, brukte en gammel sinkbøtte, satt den på hodet og ordnet med lys i den. Har pyntet med hjemmesydde vimpler og laget salongbordet av et gammelt spisebord (kuttet føttene på bordet og satt på hjul). Kunne sikkert nevnt mer, men du fikk kanskje et bilde av hvordan vi har det? Anonymous poster hash: 8ed95...538
Gjest Kira Skrevet 31. august 2013 #4 Skrevet 31. august 2013 hjemme hos meg er det pelspledd i soffaen med mange hvite å duserosa putee. alle bildene mine er i sølv rammer. jeg har gamle vinduer som pynt med sølvhjerter å speil i. stuebordet mitt er en gammelkabeltromme. har lyserosa duk å hvitt lysfat med sølv , engler å roser på. har srige med englevinger å teppe samt et lyshus som henger. på veggen står det LOVE, jeg har STOR klokke å i taket henger en kvist med lykt på. møblene mine går i hvitt , jeg har store kurver med pledd i sant på gulvet hsr jeg saueskinn. så hva tenker dere da? he he:) gjerne fortell hvordan det er hjemme hos deg!Anonymous poster hash: 7de0a...bbb Anonymous poster hash: 2e6a1...b4c Jeg tenker at jeg hadde blitt litt småkvalm over alle hjertene og alle de andre "koselige" tingene
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #5 Skrevet 31. august 2013 Hummer og kanari stort sett ingenting som henger på greip, men vi synes vi har det koselig og trives i heimen vår...! Anonymous poster hash: 6b00e...618
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #6 Skrevet 31. august 2013 hjemme hos meg er det pelspledd i soffaen med mange hvite å duserosa putee. alle bildene mine er i sølv rammer. jeg har gamle vinduer som pynt med sølvhjerter å speil i. stuebordet mitt er en gammelkabeltromme. har lyserosa duk å hvitt lysfat med sølv , engler å roser på. har srige med englevinger å teppe samt et lyshus som henger. på veggen står det LOVE, jeg har STOR klokke å i taket henger en kvist med lykt på. møblene mine går i hvitt , jeg har store kurver med pledd i sant på gulvet hsr jeg saueskinn. så hva tenker dere da? he he:) gjerne fortell hvordan det er hjemme hos deg! Anonymous poster hash: 7de0a...bbb Anonymous poster hash: 2e6a1...b4c Tenker at du har det som 9 av 10 av vennene mine. Du er med andre ord lite original og liker å følge flokken Anonymous poster hash: 8e0ed...7d9
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #7 Skrevet 31. august 2013 Hjemme hos meg er det mørkt gulv, knall lilla tapet på en stor vegg i stuen, lyseblå gardiner, fargerike pleddet, puter og lys, og på veggen står det "i like boring things" i grå farge..... Jeg tenker at du må være alenemor uten mann i hus!! Anonymous poster hash: 3bf19...308
Gjest Skrevet 31. august 2013 #8 Skrevet 31. august 2013 (endret) Hjemme hos meg er det : - Hvite skjenker - Hvite vitrineskap - Lyserosa og hvite puter i sofa - Et sølvfat med mange engler på - Orkidèer og hvite potter - Grå sofa - Pelspledd - Grått stjernepledd - Hvite liftgardiner Og ellers mye i sølv & hvitt, spedd med litt lyserosa her og der og her bor det mange mannfolk. Og er ikke helt nazi på dette, da ene delen av stuen har lekematte med MYE leker rundt om Endret 31. august 2013 av Gjest
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #9 Skrevet 31. august 2013 Hjemme hos oss, er møblene hovedsaklig i hvit bortsett fra sofaen som er i svart, bokhyller bortover ene veggen i svart fylt og stappet med bøker fra a-å, barnebøker, brettspill, leker og pynt på toppen med noen fargeglade bilderammer innimellom alt der. Putene i sofaen er i forskjellige spreke farger fra Åhlens og Ikea. Sofaen er midt i rommet, med spisebordet og bokhyllene på ene enden og stor lekekrok i andre enden. Lekekroken har et knalt gulvteppe, fine spreke lekekasser og en liten rusjebane, på veggen der er det familiebilder og tegninger rammet inn i fargeglade rammer i forskjellige størrelser. Tv'n er 'gjemt' vekk litt ved siden av peiskroken, og vekken over peisen er dekket med forskjellige gitarer som min mann har hatt opp gjennom årene. Veldig enkelt utseende i stuen vår, barnevennlig, og lett å ha det romantisk om kveldene ettersom at vi har stive gardiner vi kan trekke for lekekroken. Pynten er litt smånips fra Åhlens i matchende farger til det som er i sofaen og på veggene. Anonymous poster hash: 3b064...6f1
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #10 Skrevet 31. august 2013 Hjemme hos meg er det forbudt å ha beina på bordet. Dessuten har jeg det veldig fint her, akkurat sånn jeg liker det, ikke sånn som naboen liker det, ikke følger jeg flokken på noen måte, for jeg synes selv det er dette som er fint, koselig og rolig. Så har sikkert du det nydelig hjemme hos deg, kanskje helt annerledes enn hva jeg har det, men det er nok nydelig likevel, fordi det er deg. Anonymous poster hash: 60aef...6df
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #11 Skrevet 31. august 2013 Hjemme hos oss finnes det ikke bilder, og ikke pynte ting, og jeg vil aller helst ikke ha stearinlys i hus. Vi dekorerer med ting vi bruker, som cder, plater (mannen er dj), bøker, klass, kopper, åpent vinskap, fine lamper og fullt av blomster. Skåler og fat, og spill. Det er absolutt ikke ukoselig, minimalistisk og sterilt, fordi om i har stål, glass, høyglans etc. Vi har også gamle tømmer vegger, og et hus med sjel! Jeg forstår meg ikke på de som snest det er så dekorativt med rakved, stein og lyng. Forstår meg heller ikke på de som har bilder av seg selv over hele huset, forstår ikke helt poenget med det. Anonymous poster hash: 1d864...847
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #12 Skrevet 31. august 2013 Hos oss er sofaen svart, veggene lyse grå, grå og svarte gardiner, men ellers er alt av møbler hvitt. Har skiftet til mørke lilla puter, løpere. Kjøpte nye brunaktige telyseholdere på Nille i dag med " kameer" på. Har krystallysestaker, krystallysekrone og speil under rosene på bordet for å hente opp alt det hvite iom at vi har noen mørke innslag i stua. Det lilla har skiftet ut det rosa i dag, litt mer høst i stua nå Sitter med masse levende lys og holder på å strikke ferdig babyteppe, mens jeg hører vind og regn utenfor - kjempekos. Anonymous poster hash: 80eb2...5bf
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #13 Skrevet 31. august 2013 Hjemme hos meg er det mørkt gulv, knall lilla tapet på en stor vegg i stuen, lyseblå gardiner, fargerike pleddet, puter og lys, og på veggen står det "i like boring things" i grå farge..... Jeg tenker at du må være alenemor uten mann i hus!! Anonymous poster hash: 3bf19...308 alenemor er jeg ikke:) har ei jente på 2 år og en baby i magen med termin om 1 mnd. bor med psppan. føler ikke jeg er så orginal. ingen av mine venner har det helt likt som meg.. ps: du med sinkbøtte som lampe. , jeg elsker ideen! Anonymous poster hash: 2e6a1...b4c
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #14 Skrevet 31. august 2013 Ha ha.... det jeg kan si er at du har det heeelt motsatt av meg. Hjemme hos meg har vi en stooor "smily" tegnet med tusj på veggen, vi har navna til ungene skrevet både forlengs, bakvendt og speilvendt på flere steder. Vi har bremsespor etter sykkelen på gulvet og malingflekker etter et " ikke gjør dette hjemme " forsøk i taket. Vi har hakk i trappa etter en snowboard episode ned trappa og hakk i gulvet etter en runde med bowling. Ja, slik er det hos oss, gjengen med fem viltre gutter!! :-) Anonymous poster hash: 16fe0...062
Gjest LA8PV Skrevet 31. august 2013 #15 Skrevet 31. august 2013 Jeg tenker at jeg er sjeleglad jeg ikke bor der. Utstår virkelig ikke den "stilen". Hjemme hos meg er det kjemisk renset for nips. Det er noen få, men flotte bilder på veggene (ikke masseproduserte), bokhyller, gamle arvede møbler og nye møbler om hverandre.
Flettfrid og lilleprins Skrevet 31. august 2013 #16 Skrevet 31. august 2013 Ha ha.... det jeg kan si er at du har det heeelt motsatt av meg. Hjemme hos meg har vi en stooor "smily" tegnet med tusj på veggen, vi har navna til ungene skrevet både forlengs, bakvendt og speilvendt på flere steder. Vi har bremsespor etter sykkelen på gulvet og malingflekker etter et " ikke gjør dette hjemme " forsøk i taket. Vi har hakk i trappa etter en snowboard episode ned trappa og hakk i gulvet etter en runde med bowling. Ja, slik er det hos oss, gjengen med fem viltre gutter!! :-) Anonymous poster hash: 16fe0...062 Wow! Jeg hater den romantiske nipsstilen som beskrives over og sinkbøttelampe høres helt jævlig ut, men dette, dette var hakket verre!
Optatium Skrevet 1. september 2013 #17 Skrevet 1. september 2013 Vi har lysmalte vegger på stue og kjøkken, hvit tapet med store grønne mønstre på i gangen, og lilla malt panel på badet. Sofaen er gammelrosa og i velur (arvet) og møblene i stuen er i eik. På en langvegg er set integrerte bokhyller fylt med bøker (6 år som student og et liv som leseglad gjør sitt). På kjøkken er skjenken diger og i ein, bordet er rustikk i eik og smijern og er 3.20 langt. På veggene henger malerier og bilder og kunst samlet fra utenlandsreiser de siste ti årene. Kosestua har laftede vegger og peis, femtitallssofa, en vegg med bilder av gammel familie, og reinsdyrslampe. Mon tro hva vår stil heter?;-)
Mandala Skrevet 1. september 2013 #18 Skrevet 1. september 2013 Alle vegger er hvit panel. De aller fleste møblene og pyntetingene er arvet/ fått eller kjøpt brukt. Jeg har et linskap, skjenk og spisebord i veldig slitt brunt fra etterkrigstiden. En hemnes dagseng i den ene kroken i stua. En beige ektorp sofa midt i rommet som skiller stue og kjøkken. Dessverre bare plass til en bokhylle. Rammene er sølv, gull, blå, grønne. En miks av alt ganske enkelt. Har noen porselensdukker i stua og en liten tv som ikke er tilkoblet noe, verken høyttalere, kanaler eller konsoller av noe slag. Liker ikke duker. Hang nettopp en diger knaggrekke over dagsenga der jeg hang opp noen klær, men litt usikker hva jeg syns om den ideen enda.
Kyllingbein Skrevet 1. september 2013 #19 Skrevet 1. september 2013 Hjemme hos meg er det grågrønne vegger i stuen, møblene finnes i alle farger.. Et grått, et brunt og et hvit bord. En grå sofa og en brun. Jeg har hvite og beige rammer. Liker det
Musemorbr / Skrevet 1. september 2013 #20 Skrevet 1. september 2013 Hjemme hos oss er det slitesterke gråbrune sofaer og furumøbler som gjelder. Her er det ingen som får panikk av lekebiler på bordet. For øyeblikket er stuebordet en gigantisk lego bondegård. Vi har et sort tvbord og en billig flatskjerm tv som er skrudd fast i det. Kunsten her består av et digert lerretsbilde av et fly, et gammelt trykk og en gammel avis fra sent 1700tall, som min tippoldefar solgte i butikken sin. Disse er for tiden rammet inn i riktig fæle ikearammer. Over spisestuebordet henger en lysekrone, som speiler seg i vitrineskapet- også i furu. Hjemme hos oss har vi det praktisk og hyggelig. Stilrent kan vi få det når barna blir store.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #21 Skrevet 1. september 2013 Hvirmalte tapetvegger og caffe latte malte panelvegger (har halve veggen fra gulvet og opp med panel). Hvitt kjøkken med svart benkeplate Møbler i diverse trefarger (1 stort glasskap, ett mindre glasskap, en apotekerdisk, 2 bokhyller, lekegrind som opptar plass, tv-benk, 1 stuebord med glassplate og en hjørneslagbenk), gardiner i grålillatoner med svarte plysjgreier på.. Bilder på veggene og en av lillemors første kunstverk fra barnehagen Anonymous poster hash: 928e4...53e
Gidder ikke! Skrevet 1. september 2013 #22 Skrevet 1. september 2013 Hjemme hos oss har vi stort sett ingenting som passer sammen; en gammel sofa, et bord fra kjelleren til oldemor, verdens beste ekornes stressless som absolutt ikke er pen å se på. Spisebordet er stort og i massiv eik, tar vel halve stua. I hjørnet står et gammelt hjørneskap som jeg ikke er helt sikker på selv, men som andre kommenterer når de er her; det er visst veldig fint. Njæ En gammel skjenk 20-talls stil som jeg tror er fra 50-tallet, har tenkt til å male den i en knall farge Hvite vegger, bilder som henger litt tilfeldig her og der og en tv i hjørnet av sofakroken. Fargene er vel hvitt, brunt og svart. Foreløbig! Og en god del rot, vi BOR jo her Og jo, et kunstbilde som jeg er veldig stolt av, av Salvador Dali, jeeeei!
CaptainHindsight Skrevet 1. september 2013 #23 Skrevet 1. september 2013 Helt ærlig har vi mange store, tunge møbler, masse bokhyller med alt for mange bøker i og litt for mye skummel religiøs kunst. Litt "Skumle Agatha som forkynner i skogen møter tante Frøydis' roteloft".
Musemorbr / Skrevet 1. september 2013 #24 Skrevet 1. september 2013 Helt ærlig har vi mange store, tunge møbler, masse bokhyller med alt for mange bøker i og litt for mye skummel religiøs kunst. Litt "Skumle Agatha som forkynner i skogen møter tante Frøydis' roteloft". Det hørtes skikkelig koselig ut. Når kan jeg komme? Jeg tar med en pai.
CaptainHindsight Skrevet 1. september 2013 #25 Skrevet 1. september 2013 Helt ærlig har vi mange store, tunge møbler, masse bokhyller med alt for mange bøker i og litt for mye skummel religiøs kunst. Litt "Skumle Agatha som forkynner i skogen møter tante Frøydis' roteloft". Det hørtes skikkelig koselig ut. Når kan jeg komme? Jeg tar med en pai. Hihi, kom når du vil du, har alltid te og kaker på lur (Selv om jeg må innrømme at det er imponerende at du forsto at det er mer koselig enn skummelt her )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå