Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #1 Skrevet 31. august 2013 Hvordan ordla du deg når du ville ut av forholdet? Jeg har nesten sagt ifra i 3 uker nå...men finner ikke ordene. Anonymous poster hash: c3928...b3e
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #2 Skrevet 31. august 2013 Dryøde lenge nok så bare klarte jeg ikke mer, så en kveld etter at barna var i seng sa jeg rett ut at NÅ, er det nok! Vi skal separeres for dette gidder jeg rett å slett ikke mer. Det var liksom det, brukte en halv time etterpå for å forklare mine grunner, hvorfor jeg ikke ville prøve mer og det at dette var det siste ordet i denne saken fra min side og at jeg rett å slett ike orket å forholde meg til han og hans problemmer akkurat nå. Etter det gikk jeg å la meg og dagen etter hadde han flyttet. Anonymous poster hash: 8980a...2c6
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #3 Skrevet 31. august 2013 Etter å ha forsøkt å snakke med mannen i tre år (hadde foreslått fam.vernkontoret men han nekta) visste jeg hverken ut eller inn lenger. Endte med at jeg bestilte meg en time der alene, og sa fra til han om det pr sms. Da innså han plutselig alvoret og ville være med. Jeg sa jeg ville ha timen alene, og at han gjerne måtte skaffe seg egen time. Det gjorde han. Etterpå fikk vi en time sammen. Jeg sa fra om separasjon på fellestimen, vågde rett og slett ikke å si det til han uten andre til stede. Har vært separert snart et år og har ikke hatt det så bra på lenge! Anonymous poster hash: 458f4...a35
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #4 Skrevet 31. august 2013 Hvordan kom dere i gang økonomisk sett? Gjeld? Kjøpe nytt sted? Bhg/skole-bytte? Å leie et sted med minst 3 soverom vil koste dyyrt! Fikk dere råd eller hjelp noe sted? Hi Anonymous poster hash: c3928...b3e
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #5 Skrevet 31. august 2013 . Anonymous poster hash: c3928...b3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå