Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #1 Del Skrevet 31. august 2013 Jeg hadde en grei fødsel og er i ganske bra form. Men er redd for fremfall om jeg er for aktiv nå (slet med det etter forrige fødsel). Hvor mye tar dere det med ro? Anonymous poster hash: 0b1c1...255 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144077029-hvor-aktive-er-dere-i-barseltiden/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBjella Skrevet 1. september 2013 #2 Del Skrevet 1. september 2013 Jeg hadde en grei fødsel og er i ganske bra form. Men er redd for fremfall om jeg er for aktiv nå (slet med det etter forrige fødsel). Hvor mye tar dere det med ro? Anonymous poster hash: 0b1c1...255 Jeg hadde en helt normal fødsel og har vært i god form hele tiden. Jeg trente og gikk tur helt frem til jeg fødte og har vært i god form hele svangerskapet. Prøvde meg på en liten trilletur opp og ned til butikken to dager etter fødsel (da vi kom hjem), måtte jo ha lørdagsgodt;) Og dag fire så trillet jeg en lengre men enkel tur på noen kilometer. Og siden da har jeg stort sett trillet tur hver dag. I starten kjente jeg litt på stølheter i bekkenbunnen, men har hele tiden hatt kontroll på musklene der nede. Nå, tre uker etter fødsel, kjennes alt normalt ut. Har begynt å ta litt i på enkelte dager, går bakkeintervaller med vogn, dvs. opp og ned en bratt bakke f.eks. ti ganger. Og så har jeg begynt å legge inn litt lett styrketrening, på noen av turene. Dvs litt knebøy og utfall med kroppsvekt, armhevinger, planken og sånne type ting. Jeg gleder meg veldig til å starte med hardtrening (trener crossfit) og joggeturer, men venter til det har gått seks uker. Men såvidt jeg har forstått, så er det helt greit med trilleturer. Da trener du jo hele kroppen, både overkropp, bein og kjernemuskulatur, på en skånsom måte. Dessuten tror jeg at jeg hadde omkommet om jeg skulle sitte inne hele dagen. Det blir lite søvn på natten og jeg må ha meg en tur i frisk luft. Og mosjon gir litt sårt tiltrengt ekstra energi. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144077029-hvor-aktive-er-dere-i-barseltiden/#findComment-145648980 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå