Gå til innhold

Leieboeren vår har borret nå i flere timer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva i all verden kan det være? Vi hører lyden opp i stua vår. Det er bare panelvegger der nede så om han skal henge noe opp er det nok med spiker. Kjenner jeg blir nervøs! 

Anonymous poster hash: a1c89...bf9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da ringer du på og spør! Det er din eiendom. Hva står i leiekontrakten vedr å lage spikerhull?

Skrevet

Hva med å gå ned å sjekke??

Anonymous poster hash: 13c83...83a

Skrevet

Hahaha! Skjønner du blir nervøs! :P Kanskje han parterer noen der nede? Neida! ;)

Kan du ikke sende en sms for å spørre?

Anonymous poster hash: 4fa12...2b9

Skrevet

Monterer sikkert IKEA-møbler :)

Skrevet

Lest novellen "Black & Decker" eller? :P

Skrevet

Haha nei ikke lest noe novelle? :P Har ikke nummeret hans, og vil ikke banke på.. Mannen som har nummeret hans og han er ikke hjemme. Jeg er sånn "la leieboeren være mest mulig i fred" :P Men håper for all del det ikke er selve leiligheten han lager hull i :P Da ryker depositumet.

HI

Skrevet

Har han sluttet nå da?

Anonymous poster hash: 13c83...83a

Skrevet

Du ser ikke inn til han om du går forbi vinduet da? :)

Skrevet

Han har sluttet nå. Hørtes ut som han borret i muren der nede, men får da inderlig ikke håpe det.. Er en vegg som er av mur, som vi har pusset og malt lys og fin. Vil ikke gå forbi å snike i vinduet akkurat. 

HI

Skrevet

Skjønner jo det da, men du kan jo "lete etter noe" i bilen :)

Skrevet

Han har høyst sansynlig bare laget en hemmelig kjeller under gulvplankene. Du vet... for å gjemme likene. ;) Eller så har han skrudd opp en bunch med flatpakka møbler.

Skrevet

Hahah... Håper på det siste! HI

Skrevet

Hahah... Håper på det siste! HI

Hehe, funnet ut av det hi?

Anonymous poster hash: 9e006...65f

Skrevet

Kanskje han bare bruker sånn vibrator greie for menn om det finnes. Enkelte modeller lager jo enorm lyd. 

Jeg leier også, og vet at huseierne har soverom nært mitt soverom. Noen ganger tror jeg faktisk huseierne hører at jeg bruker vibratoren... Så jeg bruker den mest på dagtid, eller når jeg tror de ikke er hjemme... Litt flaut da, men men. Kan jo hende din leieboer også er litt kåt i dag. 

Anonymous poster hash: 0cbdd...bb3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...