Gå til innhold

Lyst til å være forelsket igjen.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært sammen med samboer i 15 år ca, og har det helt ok. De brusende følelsene har forlengst gått over, og jeg kjenner det blir litt kjedelig...

Er klar over at alle har det sånn, og at en forelskelse går fort over til noe annet. Men savner følelsen likevel.

Trist å tenke på at jeg aldri skal oppleve det p åden måten igjen, om jeg skal fortsette livet jeg har nå.

Er dette vanlige tanker å ha ?

Hva gjør jeg ?

Anonymous poster hash: 91b51...544
Videoannonse
Annonse
Gjest thricane
Skrevet

Hvorfor skal du ikke få oppleve det igjen? Går fint å bli forelsket i mannen på nytt etter så mange år. Vi har 14 år bak oss og i sommer var jeg som en liten fjortiss. Sett av tid, finn på noen overaskelser til hverandre, krydre hverdagen, så kan det krible litt i magen igjen. 

Lykke til. 

Skrevet

Flere innspill ?

Anonymous poster hash: 91b51...544

Skrevet

Jeg er "avhengig" av å følelsen av å være forelsket. Vært sammen med mannen i 10 år og har ikke slike følelser for mannen.

Det har endt med at jeg har forelsket meg i andre. Flere også! Blir fort betatt og elsker å dagdrømme.

Problemet mitt er ikke det at jeg stadig vekk er forelsket i andre, men tanken på at jeg aldri kommer til å bli forelsker i en mann som gjengjelder mine følelser og som jeg kan være sammen med... :-(

Anonymous poster hash: 7d56a...2ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...