Gå til innhold

Begynner dere å få sterkere kynnere mot slutten?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 3gangs å må si det har vært noe enormt mye ubegahelige kynnere denne ganga ift de andre.. Men har roet seg nå, måtte bare roe tempo egentlig. På det verste følte jeg magenvar konstant i spenn, skikkelig sårt i ryggen å magen:/ var verdt rundt uke 32/33.. Så har d blitt bedre. Merker du noe ift hvor aktiv du er? De sier jo at kynnere gir seg hvis en slapper av;)

termin om 2 dager her. 

Har kynnere bare jeg reiser meg opp/står....De kommer i sittende stilling også, og setter seg over magen og i lysken samt ut mot lårene, så må stoppe opp hvis jeg går.....

Lurer på når disse bestemmer seg for at gå over i noen produktive riier... :blink:

Jeg er 3gangs å må si det har vært noe enormt mye ubegahelige kynnere denne ganga ift de andre.. Men har roet seg nå, måtte bare roe tempo egentlig. På det verste følte jeg magenvar konstant i spenn, skikkelig sårt i ryggen å magen:/ var verdt rundt uke 32/33.. Så har d blitt bedre. Merker du noe ift hvor aktiv du er? De sier jo at kynnere gir seg hvis en slapper av;)

3.gangs jeg også :) Ja, merker at det hjelper å holde seg mer i ro, så fort jeg går eller blir mer aktiv, kommer sterke kynnere. Og i dag merket jeg at de kommer når jeg faktisk ligger i senga, selv om jeg ligger på siden. Alt er så mye mer intenst denne gangen...

Samme her.... Er i uke 37 og det er neste on jeg lurer på om fødselen vil skje de neste par dagene. Knke bre ønsketenkning.... :) har hatt ordentlige kynnere de 3 siste dagene, inkl tak i ryggen. Nesten så jeg må puste meg gjennom....

Annonse

ettersom vi snakker om kynnere her så lurer jeg på en ting... ;)

jeg er i min 29 uke nå og har kjent en kynner tror jeg og da lå jeg i senga og det gjorde ikke vondt eller noe.

ellers har jeg ikke kjent noen ting.

når er det vanlig at kynnere kommer egentlig?

syns de er litt rart at jeg ikke kjenner noen ting...

er det for tidlig kanskje?

Kynnere kan komme så tidlig som starten av svangerskapet, jeg kjente mye av dem rundt uke 18-20 men så ble det mindre. Du har det ikke tidlig, det er vanlig på denne tiden at du har det men også helt vanlig at du ikke kjenner noe særlig.  

Endret av Varmeflaske

Jeg har de siste dagene hatt ganske kraftige kynnere, ubehagelige, nesten litt mensensmertevondt et par ganger.. Og de kommer selv om jeg bare sitter i godstolen og slapper av.. De er ikke regelmessige, men i går kveld kom de ca hvert 10 min og varte i underkant av 2 min.. Kan det være noen maserier, eller noe annet på gang enn bare kynnere? Er 39+1

Ååå... her er det også mye sterke kynnere om dagen. Hatt kynnere siden rundt OUL, og jeg tror han kommer før tiden (selv om han helt sikkert ikke gjør det heller :P ) Er 36 uker i dag. De siste par ukene har det også vært en del mensmurringer. Er dette tegn på modning? Er førstegangs, så har ikke så mye peiling på sånt, og jordmor er heller ikke så informativ synes jeg  :mellow:

Er 2 gangs og har hatt sterke kynnere de siste 14 dagene spesielt. Men hatt kynnere siden uke 25. Ble da sykmeldt en periode pga kynnere med nedpress.

Hatt regelmessige flere kvelder og netter,mensmurringer og tak i ryggen. Men ingen baby enda:( har termin på lørdag så hadde håpet babyen kom litt før etter alle disse kynnerne, men er sikkert bare moden;) satser på en kortere fødsel denne gangen.

Hadde d ikke slik med førstemann. Ting er mer intenst nå ja!

Annonse

Jeg er 6 gangs, og med første barnet kjente jeg ikke en eneste kynner! Men det har blitt flere og flere for hvert svangerskap. De har også kommet tidligere og tidligere og blitt sterkere for hver gang/ jo lenger ut i svangerskapet jeg kommer. Helt normalt. :) Det jeg synes er verst er at etterriene også blir verre og verre for hvert barn! :S Grøss og gru.......

Jeg er 6 gangs, og med første barnet kjente jeg ikke en eneste kynner! Men det har blitt flere og flere for hvert svangerskap. De har også kommet tidligere og tidligere og blitt sterkere for hver gang/ jo lenger ut i svangerskapet jeg kommer. Helt normalt. :) Det jeg synes er verst er at etterriene også blir verre og verre for hvert barn! :S Grøss og gru.......

Slenger på at i går på en kjøretur på 1 time kom kynnerne regelmessig hvert 4 minutt. Ble litt betenkt da, for de har aldri kommet så tett og så regelmessig før. Men det gikk over når jeg fikk beveget meg etter turen. Jeg er i uke 34. De er ikke særlig smertefulle men de er sterke og jeg får litt pusteproblemer under de. Men ikke verre enn at jeg overlever. ;)

Hva er da forskjellen mellom malerier og kynnere? Begynner å få skikkelig kraftige greier her flere ganger ila dagen med menssmerter...

Malerier...knis.

Neida skjønner du mener maserier. Kynnere er ubehagelig men skal ikke være vonde. Når du smertetoppene er det rier. Mener å huske at maserier er uregelmessige og har liten effekt.

Anonymous poster hash: 80ad3...625

Hva er da forskjellen mellom malerier og kynnere? Begynner å få skikkelig kraftige greier her flere ganger ila dagen med menssmerter...

Malerier...knis.

Neida skjønner du mener maserier. Kynnere er ubehagelig men skal ikke være vonde. Når du smertetoppene er det rier. Mener å huske at maserier er uregelmessige og har liten effekt.Anonymous poster hash: 80ad3...625

Takk for svaret, høres ut som om kanskje jeg har maserier innimellom og ikke malerier, he he;)

Trooor maserier modner, men ikke åpner, om du skjønner? :)

Trooor maserier modner, men ikke åpner, om du skjønner? :)

Ja, modning er greit, håper det er det som skjer uten at det blir åpning :)

sitter ikke gjerne maserier i ryggen også da og kynnere i magen?

Har ikke peil., men dytter litt kanskje noen andre kan svare på dette. Har ikke kjent noe i ryggen, bare mageregionen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...