Gå til innhold

Okei, nå trenger kjerringråd mot fotvorter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på spa om tre uker og vil helst tørre å vise frem bena :P

Har prøvd alt, vortemiddel, frysing (brukt hele pakka) pluss et annet middel som var anbefalt å pensle på.

Jeg har tatt fotbad, filt osv. Men ingenting biter på.

Hatt den i 1 år :o

Noen som har tips? :)

Skrevet

Dessverre, sliter med det samme selv :( Jeg regner med å gå til legen nå, de skal visst nok kunne fjerne dem bedre enn "hjemmemetoder".

Anonymous poster hash: 5d662...86b

Skrevet

Har du fryst den hos legen? Jeg tror det er det eneste som hjelper hvis man skal bli helt kvitt dem.

Anonymous poster hash: 6bef4...f84
Skrevet

Nei, bare hjemme. Får vel gå for legen da, men må visst til hudlegen her :( Så lang ventetid.

Gjest lemon-aid
Skrevet

Få den fjernet på en laserklinikk!

Skrevet

Nei, bare hjemme. Får vel gå for legen da, men må visst til hudlegen her :( Så lang ventetid.

Så rart. Fastlegen har fjernet en på sønnen min og han er bare tre år, så når de kan gjøre det på han, så burde de kunne gjøre det på en voksen.

Han måtte forresten fryse den 3-4 ganger før den var helt borte og det burde gå et par uker mellom hver gang, så tviler på at du får den bort på 3uker...

Anonymous poster hash: 6bef4...f84

Skrevet

Jeg har hatt en i sikkert 20 år!

Jeg har fryst, tatt laser, fått stråling og penslet- ingenting har hjulpet.

Helt til jeg fant et middel på apoteket. Husker selvfølgelig ikke helt hva den heter. Men tror esken er lyseblå og hvit. Du skal pensle på en gang i uka.

Det var kjempe effektivt og jeg ble faktisk kvitt plageånden min!

Anonymous poster hash: ade61...320

Skrevet

Verucid fungerte på min sønn. Brukte den sammen med frysegreia.

Veruciden pensles på og etser huden slik man kan skjære bort huden og vorten.

Kjerringeråd: jeg har hørt at bananskall direkte på vorten om natten fungere. Har ikke prøvd selv.

Vi holdt på i 8 md. På slutten kunne han nesten ikke gå. Rett før den var borte fikk vi time hos hudlege -4 md frem i tid :P

Anonymous poster hash: cb0ad...287
Skrevet

Har prøvd Verucid uten hell :( Men ikke sammen med frysing, kanskje gi det en sjanse til :) Og bananskall :D

Også skal jeg se etter den esken som er lyseblå og hvit.

Takk for tips :)

Skrevet

Tror den blå og hvite esken en over her snakker om heter "vortefri". Har akkurat begynt med den på ene barnet. Uke to nå, så litt tidlig her å se resultat;)

Anonymous poster hash: 6317c...465

Skrevet

vortefri har vi også brukt...helt borte etter ca 6 uker....vi prøvde alt annet først, men det var kun denne som virka her.

Anonymous poster hash: 303dc...9fc
Skrevet

Er det noen som vet om "vortefri" kan være det samme som et middel som heter "vortex". Jeg har nemlig kjøpt det på apotek i danmark, ei lita flaske med blå og hvit etikett, som man pensler på. 

Anonymous poster hash: 5d662...86b
Skrevet

Vårt Fri funker kjempefint, må kjøpes i Sverige. Brukes en gang i uken, og etter 3-5 uker er vortene borte. Har brukt dette på min 9-åring.

Anonymous poster hash: 833a5...013

Skrevet

Homeopati, fungerer som bare søren.

Anonymous poster hash: 77b00...eac

Skrevet

Enormt mange har hatt suksess med bananskall, prøv det! Her funker Verucid på mine, de er straks vekk, men tydelig at det forskjellig hva som tar djevlene der ja!

Anonymous poster hash: 22b9f...8bc

Skrevet

Prøvd den vortefri :( Skal jammen meg prøve banan!

Skal også huske på homopati hvis ikke jeg har suksess med noen tips her :)

Skrevet

På litt lengre sikt... Høy dose vitamin D

Anonymous poster hash: b4bdd...d94
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg brant bort mine når jeg var liten, men mulig de har gått bort fra det nå? Ble brukt sammen apparat som vi brukte på sløyden, til å brenne inn ord i treverket ;)

Skrevet

Jeg brant bort mine når jeg var liten, men mulig de har gått bort fra det nå? Ble brukt sammen apparat som vi brukte på sløyden, til å brenne inn ord i treverket ;)

Oj :o virker som de bare fryser nå.

Kanskje jeg skal ta meg en tur på sløyden :P

Skrevet

Verucid, liminent. Skal oppbevares i kjøleskap. Skal pensle hver dag. Brukt vortefri hele sommeren. Ikke fungert i det hele tatt. En uke med verucid ble tre av fire vorter borte :)

Skrevet

Jeg hadde min store fotvorte i 12 år. Ingenting virket. Så prøvde jeg vortefri og ble endelig kvitt den. Men det tok sin tid da, 3-4 mnd. Jeg ser at du har prøvd den, men kanskje ikke lenge nok?

Anonymous poster hash: 79380...211
Skrevet

Jeg hadde prøvd alt. Hele foten var full, så kom jeg over remesan. Et helsekostprodukt. Har sjelden tro på slikt, men det funka. Har ikke hatt en vorte siden. Og det er 10 år siden.

Anonymous poster hash: 25954...dd1

Skrevet

Jeg brant en vekk med en sigarett, vondt som f... Men forsvant i løpet av ei uke.

Anonymous poster hash: 1315f...d79

Skrevet

Jeg hadde min store fotvorte i 12 år. Ingenting virket. Så prøvde jeg vortefri og ble endelig kvitt den. Men det tok sin tid da, 3-4 mnd. Jeg ser at du har prøvd den, men kanskje ikke lenge nok?

Anonymous poster hash: 79380...211

Nei, ikke mer enn 2 mnd. Kanskje fortsette da :)
Skrevet

De kan også pelles vekk. Jeg gjorde mye det før, men nå har jeg ikke hatt noen på 10år minst. Pell rundt kanten hele veien over flere dager pass på å få ut hele med rot og alt. Ekle vorter.

Anonymous poster hash: eb9b8...ea4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...