Gå til innhold

Tommel opp for EUROPRIS smågodt !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke pga prisen bare - men det er ALLTID helt ferskt, ikke hardt og stivt og gammelt som på matbutikkene !

Helt topp :-)

Anonymous poster hash: 34864...98e

Fortsetter under...

Skrevet

Det er jo fordi det er billig det alltid er ferskt, mange som handler smågodt der så de fyller på hele tiden :)

Handler smågodt der hver helg jeg, veldig fornøyd.

Men deilig med litt variasjon også da, så i dag handlet jeg på Obs! De har tilbud på smågodt denne uken, 6,90 pr.hk og siden det var gått mye i løpet av uken var alle hyllene fylt opp med helt ferskt og mykt smågodt til helgen. Gleder meg allerede...

Anonymous poster hash: 6041b...fa0
Gjest Elliesmamma
Skrevet

Jeg sluttet å handle smågodt der da jeg så at et skadedyrfirma drev på og sprøytet på gulvet rundt boksene. 

Skrevet

Ja, det er veldig godt, det fra europris! Idag kjøpte vi på IKEA, der var det også veldig bra. Mange som kjøper der tror jeg, og sp var det akkurat passe stort utvalg til meg.

Anonymous poster hash: 5fe3c...285
Skrevet

Europris og ikea sitt smågodt er dårlig!! Det smaker billig. Smågodt i de fleste dagligvarene er stort sett drit det og. Gi meg mix'en sitt!!!!!

Anonymous poster hash: 340c5...1b9

Annonse

Skrevet

Europris og ikea sitt smågodt er dårlig!! Det smaker billig. Smågodt i de fleste dagligvarene er stort sett drit det og. Gi meg mix'en sitt!!!!!

Anonymous poster hash: 340c5...1b9 [/

quote]

Mix sitt er best ja:-) helt enig.

Anonymous poster hash: 4b96d...f67

Skrevet

Der jeg jobber har vi heldigvis ikke hardt godteri. Vi bestiller slik at det godtet det ikke går så mye av ikke blir helt fult, og heller bestiller når det virkelig trengs litt påfyll. Men nå selger vi så mye godt at vi må fylle på er dag. Vi har også billig smågodt (jeg syns ikke det er godt, men nå er jeg kresen på godt) det selges det utrolig mye av, og vi rekker såvidt å få godtet inn i butikken før det forsvinner ut igjen.

Anonymous poster hash: 5ed88...cbe

Skrevet

Ja. Europris sitt er nam!! Søren det fikk jeg lyst på nå. De har jo sinnsykt mye forskjellig der og alt er ferskt og mykt ;)

Kjøpte en boks med ei venninne på mix nå på torsdag.fy fader gamlere og eklere smågodt skal man leite lenge etter. Burde seriøst klaga!!

Nei holder meg til europris sitt ;)

Gjest Skofantomet
Skrevet

Anonymous poster hash: 340c5...1b9

Enig med du :)

Skrevet

Europris har det beste smågodtet ja!! Mye mer variert og ferskt enn det evinnelige Candy King-godiset som finnes overalt ellers...

Anonymous poster hash: d35f3...de1
Skrevet

Europris smågodt er bra, men det aller beste smågodtet selges hos narvesen!!! nam nam.

Candy king er grusomt.........

Anonymous poster hash: 8cc13...1f7
Skrevet

Alt utenom d nye greiene Rimi/ICA har begynt med...

Annonse

Skrevet

Smaker ikke billig-det er det samme godteriet som jeg kjøper på rema 1000 mye av det (pluss at de har litt ekstra). Forskjellen er at det er mykt og ferskt :) atter en gang har jeg blitt skuffa over dyrt kiosk og butikk smågodt som er helt hardt og sjokoladen har blitt helt grå :-/

At IKEA har smågodt har jeg aldri sett eller hørt om men, funker sikkert på samme måte :-)

Og jeg hadde ikke kjøpt europris bare pga prisen hvis d hadde smakt billig. Det smaker jo ferskere med denne hval /nidar sjokoladen feks enn den på butikken..

Anonymous poster hash: 34864...98e

Skrevet

Location har også bra godis! :)

Anonymous poster hash: 909a4...b2d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...