Snupi27 Skrevet 31. august 2013 #1 Skrevet 31. august 2013 Noen som har vært der på vinteren? Åssen er været der da? Varmen? Vi har bestilt tur i desember og regner med vi kanskje må ha med oss litt varmt tøy og?
Balumpalump Skrevet 31. august 2013 #2 Skrevet 31. august 2013 Jeg pleier å være der noen mnd hver vinter, sørsiden Været er varierende. Det kan være kaldt en uke og varmt neste. Generelt vil jeg si at det blir kjølig om kvelden, type olabukse og en jakke utenpå. Det kan blåse en del mellom Vecindario-Meloneras. Været er som regel varmt og sol, som en god, norsk sommer. Perioder med overskyet, men sjelden regn (dere KAN være uheldige å treffe den ene uka hvor det kommer til å regne ) Mellom 20-30 grader? ca. Husker en vinter hvor temperaturen gikk under 12 om natta. Oppslag i avisene og stort samtaleemne Ville tatt med bukse og jakke/sjal, spesielt hvis man skal sitte på en restaurant utover kvelden. Shorts og t-skjorte funker om dagen
2,5barn+1engel Skrevet 31. august 2013 #3 Skrevet 31. august 2013 Vi skal nedover i romjulen med barn på da 2,5 og 6 mnd. Regner med ca 20-25 grader. Det er iallfall det oss håper på da oss skal ha med små unger. men vi skal nok ha med vanlige klær ja. Greit å ha noe på på kvelds da man ofte er ute og spiser el show og slikt. men håper på fint vær på dagtid slik at det blir litt bading.
Moosh Skrevet 1. september 2013 #4 Skrevet 1. september 2013 Var der i desember for to år siden. På sørsiden. Fikk bruk for langermete gensre om kveldene for det blåste ganske mye den uken vi var der, unntatt den siste dagen og da var det varmt og godt. Det hadde vært finere vær uken før vi var der og uken etter. Så man kan være uheldig, men jeg ville nok tatt sjansen igjen.
Moosh Skrevet 1. september 2013 #5 Skrevet 1. september 2013 Babyen ble forkjølet etter en liten dukkert :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå