Gå til innhold

Ultralyd uke 14 viser gutt

Cilie1

Anbefalte innlegg

• 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Annonse

Det viste seg i uke 17 å være en jente ;)

Var det jordmor eller lege som antydet gutt i uke 14? Så du "tuten" selv på bildet? Har selv være hos jordmor i uke 14 som sa det ville bli gutt, men har hele tiden følt at det er en liten jente jeg bærer på:) Skal på ordinær ul 2 januar, og får se helt sikkert da:)

• 1 måned senere...

Det viste seg i uke 17 å være en jente ;)

Var det jordmor eller lege som antydet gutt i uke 14? Så du "tuten" selv på bildet? Har selv være hos jordmor i uke 14 som sa det ville bli gutt, men har hele tiden følt at det er en liten jente jeg bærer på:) Skal på ordinær ul 2 januar, og får se helt sikkert da:)
og ble det jente eller gutt?

Jeg var også på ul i uke 12. Fikk et bilde av babyen underifra, å gynekologen mente det var jente. Ul i uke 19 var jordmor usikker og på 3D ul i uke 25 var det gutt uten tvil.

Vært mye diskusjon frem og tilbake ang hvor mye man kan stole på ul i uke 12, å det kan man ikke. Så ikke gå ut ifra at du får det kjønnet de sier du "kanskje" venter i uke 12. Vent til ordinær ul.

• 2 uker senere...

Dette var vel i uke 14 og ikke uke 12.  Hvis man er 14 fullgåtte pluss så skal det være mulig å se kjønn, men det er fortsatt veldig tidlig å si sikkert. Før uke 14 er kjønnene fortsatt veldig like, så det bør man være forsiktig med å stole på.

De var ikke sikker på min ultralyd i uke 12, men det trodde mer at det var jente enn gutt. På ordinær ultralyd viste det gutt, og jeg fikk gutt. 

Jeg skal nå når jeg er 14+4. Jeg skal egentlig sjekke at alt ser bra ut, men hvis de kan se kjønn så vil jeg gjerne vite. Men kommer ikke til å tro så mye på det at jeg begynner å handle inn i rosa eller blått.  Jeg tror jeg må ha et par bekreftelser til før jeg gjør det ;)  Som oftest er det rett det de ser på ordinær ultralyd, men likevel.. ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...