Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #1 Skrevet 31. august 2013 kleskoden er pent fritidsantrekk... Hva tror dere de legger i dette? Tenker å ha på meg mørk dongeribukse og litt fin genser samt høyhælte sko. Høres det greit ut? Anonymous poster hash: 267ae...8cf
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #2 Skrevet 31. august 2013 Valgte klær høres OK ut, men skoene spørs jo litt i fht hva dere skal gjøre. Høye hæler på tur i skogen høres ikke greit ut, men på en terrasse blir det fint. Anonymous poster hash: 8e424...4b5
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #3 Skrevet 31. august 2013 Valgte klær høres OK ut, men skoene spørs jo litt i fht hva dere skal gjøre. Høye hæler på tur i skogen høres ikke greit ut, men på en terrasse blir det fint. Anonymous poster hash: 8e424...4b5
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #4 Skrevet 1. september 2013 kleskoden er pent fritidsantrekk... Hva tror dere de legger i dette? Tenker å ha på meg mørk dongeribukse og litt fin genser samt høyhælte sko. Høres det greit ut? Anonymous poster hash: 267ae...8cf Jeg ville aldri valgt høyhælte sko når kleskoden er fritidsantrekk. Da hadde jeg heller tenkt på joggesko, tøysko eller noen andre sko uten hæl Anonymous poster hash: 9fa9a...37d
Anonym bruker Skrevet 1. september 2013 #5 Skrevet 1. september 2013 Dongeribukse, en fin genser, en skjorte, hvite sko Anonymous poster hash: 2b5c2...1f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå