smurfis Skrevet 31. august 2013 #1 Skrevet 31. august 2013 Er så matlei, eller matlagelei om du vil.. I fryseren har jeg : Indrefilet av svin, svinekoteletter, kyllingfilet, salt flesk, div fisk og noe seigt oksekjøtt. Har stort sett alt av ris, pasta osv Vil ha noe med mye smak og lite jobb:)
☆☆☆ Skrevet 31. august 2013 #2 Skrevet 31. august 2013 (endret) Bruk det seige oksekjøtet til sosakjøt. Det lagar seg nesten sjølv. Brun kjøt i bitar og hell på vatn. La småkoke til det er mørt. Lag brunsaus av krafta og ha kjøtet i. Server med poteter, ertestuing, kokte grønnsaker og tyttebær. Endret 31. august 2013 av ★
Skylander Skrevet 31. august 2013 #3 Skrevet 31. august 2013 Kyllingfilet krydret med basillikum med ris, bretagne kyllingsaus og en god salat?
Bananen Skrevet 31. august 2013 #5 Skrevet 31. august 2013 (endret) Kutt kylling i strimler og stek. Kok ris, og bland oppi kyllingen. Lag bretagne kyllingsaus og hell over. Jeg liker å steke risen litt sammen med kyllingen før jeg tilsetter saus. . Tilsett gjerne litt paprika osv før saus, evt stek med kjøttet. Nå har du en supergod enkel gryterett. Server gjerne med brød og salat:) Endret 31. august 2013 av Bananen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå