Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #1 Skrevet 31. august 2013 Jaja, sitter her alenen jeg da, for første gang på to år:-p så nå lurer jeg på hva jeg skal finne på! Helgavasken ble tatt i går, det høljer ned ute så en gåtur er utelukket, jeg har ikke førerkort, så kommer meg ikke langt:-p Hva ville du gjort om du hadde en hel dag alene?:-) Anonymous poster hash: 5560e...fd6
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #2 Skrevet 31. august 2013 Se på tv, les en bok, sov, bak, ta et langt bad med påfølgende barbering, smøring og pussing Bare fantasien setter grenser Nyt dagen <3 Anonymous poster hash: 2b7e3...2aa
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #3 Skrevet 31. august 2013 Vanligvis når jeg har alenetid brukes de med venninner, for jeg har jo ikke så mye tid til de lengre etter jeg fikk barn! Men man skal ikke kimse av helt alenetid heller! Det er godt, sløv på sofaen med en film/serie, ta den en lang dusj eller et bad mens du hører på musikk! Men mest av alt bare slapp av når du omsider har muligheten god lørdag! Anonymous poster hash: 6c94c...2bf
GeeGee Skrevet 31. august 2013 #4 Skrevet 31. august 2013 Soooovet! Lest, sett på tv/nett, strikket, gått på café og lest bok uten å bli forstyrret, drukket vin på kvelden, enten alene eller med venner på besøk.
Mandala Skrevet 31. august 2013 #5 Skrevet 31. august 2013 Jeg ender som regel opp med å sitte pal i sofaen hvis det ikke er vær for å gå en tur. Sitte ved pc, se en film eller serie, lese bok.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #6 Skrevet 31. august 2013 Takk for mange gode forslag:-) en laaang dusj med barbering ol høres knallgodt ut! Radio på badet var ikke dumt;-) Sove lenge har jeg gjort i dag allerede! :-) blir en skikkelig selvpleiedag i dag:-) har i tillegg gått ned 5 kg den siste mnd så føler meg bra i atpåtil:-) Nei, i dag er livet d-i-g-g! Hi Anonymous poster hash: 5560e...fd6
Light of my life Skrevet 31. august 2013 #7 Skrevet 31. august 2013 Jeg ville kost meg med en pleie-meg-selv dag. Kost meg med et langt bad, ansiktsmaske, lakke negler, etc. Så ville jeg kost meg på sofaen med en god film eller en god bok og et glass vin
☆☆☆ Skrevet 31. august 2013 #8 Skrevet 31. august 2013 Har ein del slike dagar no som eg er delvis sjukemeldt, planer om både det eine og det andre men det blir tv og nettsurfing for det meste. I regnet er ein tekopp og ei bok fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå