Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har mye i hvitt, gult, grått, grønt og rødt til gutten som kommer. De har mye gøye farger som ikke er blått eller rosa.

De første ukene trenger de ikke så mye heller. Noen bodyer, sparkebukser og gjerne et par tepper.

Et alternativ er kanskje å ta en 3d ul senere og få vite kjønnet da.

Sjekka nettbutikker? Som familiebutikken.no og krabaten.no(janus ullklær)?

Men d er vanskelig å finne nøytrale klær. Er jo bare rosa søte klær til jenter og blå eller grønne klær til gutter:/

Lykke til i jakten:)

Annonse

jeg også liker den newbie serien på kappahl :) men i ulltøy har jeg funnet lite nøytralt. det er noe som minner om at det er gutt eller jente uansett synes jeg. enten er det blonder eller så er det et eller annet trykk som gjør at det er guttete! :/

jeg også liker den newbie serien på kappahl :) men i ulltøy har jeg funnet lite nøytralt. det er noe som minner om at det er gutt eller jente uansett synes jeg. enten er det blonder eller så er det et eller annet trykk som gjør at det er guttete! :/

Det er akkurat det jeg har erfart. Det er noe som minner en på at plagget tilhører enten eller :(

Anonymous poster hash: edd59...2e8

da syns jeg i såfall at sparkjøp har helt enkle og fine bodyer, longs og lignende i merino ull :) nøstebarn har en del også og så veit jeg barnas hus har noe :) barnas hus i drammen hadde noe nøytralt mener jeg å huske hvertfall.

men det har vært lite ull hittil i år men jeg ser nå at sesongen er i full gang og det kommer stadig mye inn nå og spesielt name it har fått inn masse nytt! :)

så du finner nok noe fremover nå tenker jeg! ;)

Kjøpte eggehvitt og brunt ulltøy fra Janus på Sparkjøp i mai på salget. Der har de litt klær som er nøytrale. Ikke mye, men litt. Pierre Robert har vel noe og som er flerfarget, selv om det heller litt mot gutt eller jente. Men mulig det er for litt eldre barn. Synes generelt det er dårlig utvalg på kjønnsnøytralt, og det er litt trist. Da jeg var i statene nå så fant jeg tre ting som kan brukes til begge kjønn om man tenker farger. Litt irriterende. Får bare vente til den lille kommer og se hva det blir. Men er jo irriterende at det må være rosa og søte kjoler, eller blått og "tøft"

Vi valgte å ikke vite kjønn før fødsel, og har da masse fine kjønnsnøytrale klær :) Men så syns jeg at alt i hvitt/Beige/gult/lysegrønt osv er kjønnsnøytralt da. Har mye kjønnsnøytralt helt opp til str. 62 vi :) 

Anonymous poster hash: 15d81...6b7

Annonse

Jeg har det motsatt. Finner og har masse nøytrale klær, men lite som er pent i typisk gutteklær. Handler nesten bare Newbie, får store rabatter på KappAhl, og klærne er superfine.

Anonymous poster hash: 906fc...807

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...