Gå til innhold

Gjeld

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ca 50000 i kredittgjeld som samboer ikke veit om....

Fortelle det eller ikke fortelle det? Det er jo tross alt min gjeld...

Klarer å betale ned på det og vil bli ferdig om ca 6 mnd.

Anonymous poster hash: 73355...d4c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere felles økonomi? I såfall synes jeg at du plikter å si det, selv om du betaler det ned av din lønning.

Men uansett om dere har delt økonomi, ville jeg ønsket å vite det. Jeg har vært på motsatt siden, mannen har flere ganger hatt lån/kredittkort jeg ikke har visst om. Han har tilslutt sagt det, for det tæret veldig på ham. Vi har måttet refinansiere pga. det. Ikke noe gøy, men nødvendig. Og for at jeg skulle akseptere dette, har jeg nå hovedansvaret for økonomien.

Anonymous poster hash: 14ffe...255

Skrevet

Ok, takk for at du tok deg tid til å svare.

Men jeg vil jo ikke at han skal "lide" for mine feil da. Veit jo hvor dumt det var og det tærer på meg også. Jo lenger tid det går, jo verre er det å fortelle han det. Redd for reaksjonen hans. :-(

HI

Skrevet

Ja, jeg skjønner at du redd for reaksjonen hans, jeg reagerte ikke så bra (mye grining...) Han vil nok reagere, men samtidig kanskje være glad for at du stolte nok på ham til å fortelle det? Og det sånn at det vil gå ut over deres daglige øknonomi, eller vil det gå greit?

Anonymous poster hash: 14ffe...255

Skrevet

Det vil ikke gå utover økonomien nei. Får ta det opp med han ikveld. Greit å høre hvordan det er fra den andre siden. :-)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...