Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #1 Skrevet 31. august 2013 Jeg vil så gjerne starte helt på nytt. Skal kjøpe meg en leilighet, men det er så lite og dyrt nå. Er kun noen få av dem jeg har råd til. Jeg har det fint ellers, vi er gode venner også, men tror begge har lyst å kjøpe noe nå å begynne på nytt:) Huset er jo allerede solgt med overtaklese i beg av nov så begynner å haste litt.............. Anonymous poster hash: 0e80c...d7d
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #2 Skrevet 31. august 2013 Søsteren min bodde sammen med x i ca. 2-3 mnd før hun fikk kjøpt seg eget. Det var veldig lange mnd. Du må bare gå på alle visninger der du kan ha mulighet til å kjøpe og håpe på det beste. Om ikke du får kjøpt noe snart må du også lete etter sted å leie. Anonymous poster hash: 7d0b3...840
moota m storebror&lillebror Skrevet 31. august 2013 #3 Skrevet 31. august 2013 I 2 mnd og noen få dager. Han pendlet til jobb og var nesten bare hjemme de helgene han hadde barna. Dvs. at jeg bodde der med barna til jeg fikk leilighet å flyttet. Vi snakket ikke til hverandre i starten så jeg dro noen netter uten barna til familien min. Nå skal det sies at vi har funnet tilbake til hverandre etter ca. 2 år og er i dag gift og veldig lykkelige. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #4 Skrevet 31. august 2013 Bodde med ham i en mnd til vi solgte leiligheten vår. Rett etter det flyttet jeg hjem til foreldrene. Jeg var psykisk syk. Anonymous poster hash: ffaf8...070
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #5 Skrevet 31. august 2013 Søsteren min bodde sammen med x i ca. 2-3 mnd før hun fikk kjøpt seg eget. Det var veldig lange mnd. Du må bare gå på alle visninger der du kan ha mulighet til å kjøpe og håpe på det beste. Om ikke du får kjøpt noe snart må du også lete etter sted å leie. Anonymous poster hash: 7d0b3...840 Blir 3 måneder på meg også tenker jeg. Dette også fordi jeg skal slippe å betale dyrt i mellomfinasiering og dermed overta mitt nye nærme dato vi får pengene for vårt hus som igjen må puttes i ny bolig!! Ble slutt denne måneden og må nok bo sammen ut okt ja, 3 mnd...det tar jo på , men. Leiemarkedet er uaktuelt. Har penger til å kjøpe en leilighet og skal ikke leie å kaste peng ut vinduet. Anonymous poster hash: 0e80c...d7d
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #6 Skrevet 31. august 2013 Rett etter bruddet byttet vi på å bo hjemme alt etter hvem som hadde ansvar for ungen. Når han hadde ungen bodde jeg hos mine foreldre og så omvendt. Dette var en pyton periode! Flytting frem og tilbake, bodde i en koffert. Men det var det beste for ungen vår akkurat da. Etter 2 mnd fant jeg meg et nytt sted å bo. Leier forløby, men sparer for å kunne kjøpe noe. Anonymous poster hash: 0e4c8...53c
mariannehanne Skrevet 31. august 2013 #7 Skrevet 31. august 2013 Skjønner at du ikke vil bruke masse penger på å leie noe nå, men jeg ville virkelig gjort det hvis du kan ha råd til det. Jeg setter selv økonomien min hlyt og prioriterer fornuftige løsninger på den fronten, men etter min mening er samlivsbrudd et av de tilfellene man må prioritere annerledes. Ville gjort mye for å flytte så fort som overhodet mulig. Når du først har flyttet kan det også gi deg litt ro rundt å finne noe å kjøpe.
mariannehanne Skrevet 31. august 2013 #8 Skrevet 31. august 2013 Men for å svare på det opprinnelige spørsmålet: jeg bodde bare et par dager med x etter brudd. Det var etter mange år sammen og vi fungerte egentlig ok som venner.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #9 Skrevet 31. august 2013 Skjønner at du ikke vil bruke masse penger på å leie noe nå, men jeg ville virkelig gjort det hvis du kan ha råd til det. Jeg setter selv økonomien min hlyt og prioriterer fornuftige løsninger på den fronten, men etter min mening er samlivsbrudd et av de tilfellene man må prioritere annerledes. Ville gjort mye for å flytte så fort som overhodet mulig. Når du først har flyttet kan det også gi deg litt ro rundt å finne noe å kjøpe. Det er ingenting å leie i nærmiljøet heller, dessuten så tenker jeg at det å flytte barna til en leilighet jeg skal leie en liten periode for å se flytte igjen med alt det innebærer for å kjøpe noe så blir det like stress. Vi er ikke sammen i helgene, og i hverdagen så fungerer vi som foreldre...det er ikke optimalt og jeg gleder meg til å begynne på nytt, men håper jeg finner noe i ila denne måneden som kommer. Jeg kunne fint bodd hos mine foreldre når han har barna og så kunne han bodd hos sine når han har barna, men det har da ikke valgt...kommer nok kanskje til å gjøre det litt i neste måned nå... Takk for svar. HI Anonymous poster hash: 0e80c...d7d
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #10 Skrevet 31. august 2013 Det handler også litt om at vi har et dyrt lån, og hvis jeg skulle betalt 14 000 kr for å leie noe ( det det koster her) + vært med å betalt litt på huslånet så hadde jeg tapt penger. HI Anonymous poster hash: 0e80c...d7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå