Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #1 Skrevet 31. august 2013 Jeg har snart bursdag og tror jeg kommer til å ønske meg den gryten av mannen. Men hva bruker dere den til? Er den en typisk fin ting som ikke er særlig anvendelig i lengden? Vet at venninner bruker den til gryteretter, coq au vin, pinnekjøtt... Er det mer? Sikkert utrolig dumt spørsmål men jeg er ikke særlig god på kjøkkenet. Anonymous poster hash: fd583...d36
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #2 Skrevet 31. august 2013 Hvorfor i alle verdens dager ønsker du deg da en sånn? Som et status symbol venninnene dine har? Anonymous poster hash: 8c499...d38
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #3 Skrevet 31. august 2013 Hvorfor i alle verdens dager ønsker du deg da en sånn? Som et status symbol venninnene dine har? Anonymous poster hash: 8c499...d38 Fordi jeg ønsker å lære meg å lage mat så klart! Anonymous poster hash: e90a6...677
scarecrow2011 Skrevet 31. august 2013 #4 Skrevet 31. august 2013 Bruker den til alt. God å lage grøt i f. Eks. Gryter, pastasaus, pasta. Kan brukes til alt som vanlige gryter brukes til og kan stekes i eller has i ovnen.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #5 Skrevet 31. august 2013 Hva med en kokebok? Er nok mer nyttig enn en støpejernspanne om mannesker å lære å lage mat! Har noe le creuset selv, har også planer i rustfritt stål. Både jeg og mannen er glade i å lage mat, og lager også i egne øyne god mat. Og ser ikke et stort behov for tunge støpejernspanne panner. Anonymous poster hash: 8c499...d38
It's all about me Skrevet 31. august 2013 #6 Skrevet 31. august 2013 (endret) Jeg lager hele retter i den. F.eks: Svir av kjøttet raskt på hver side. Tar på salt og pepper. Legger over diverse grønnsaker som er godt krydret. Har alltid med champignon da det gir kjempegod kraft. Steker alt ferdig inni ovnen med lokket på. Blir fantastisk godt og lager seg nesten selv. Endret 31. august 2013 av It's all about me!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #7 Skrevet 31. august 2013 Om du ønsker å lære å lage mat så er en kokebok et bedre sted å begynne. Hvorfor begynne med noe du ikke engang vet hva du skal bruke Anonymous poster hash: 3cab1...7bf
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #8 Skrevet 31. august 2013 Supper, gryter.. Anonymous poster hash: dacbe...608
Anonym bruker Skrevet 31. august 2013 #9 Skrevet 31. august 2013 Jeg lager hele retter i den. F.eks: Svir av kjøttet raskt på hver side. Tar på salt og pepper. Legger over diverse grønnsaker som er godt krydret. Har alltid med champignon da det gir kjempegod kraft. Steker alt ferdig inni ovnen med lokket på. Blir fantastisk godt og lager seg nesten selv. Takk for skikkelig svar! HI Anonymous poster hash: e90a6...677
☆☆☆ Skrevet 31. august 2013 #10 Skrevet 31. august 2013 Ei gryte som går i omnen er veldig kjekk å ha. Duu kan t.d. lage gratengaus i ho, tilsette pasta, grønnsaker og kjøt/fisk, stø på ost og sette rett i omnen. Lite oppvask då. Du kan også koke opp grautris og melk og la grauten lage seg sjølv i omnen, då slepp du evig omrøring eller svidd graut. Eller langkokte gryterettar osv. Kjekt med skikkelig utstyr. Men om du ikkje lagar mykje slik mat kan det kanskje vere greit med ei billigare gryte. Vi har frå invite til 399 og den gjer jobben den også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå